Non Manuputty-Tentua (tante Non) 26-12-2011 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Non Manuputty-Tentua (tante Non) 26-12-2011 overleden

Bericht door webmaster »

voorkant overlijdensbericht
voorkant overlijdensbericht
Manuputty-Tentua-RB-1.jpg (102.2 KiB) 4772 keer bekeken
binnenkant overlijdensbericht
binnenkant overlijdensbericht
Manuputty-Tentua-RB-2.jpg (107.73 KiB) 4772 keer bekeken
De strijd heb je nimmer opgegeven zelfs toen het einde werd verwacht je bleef geloven in het leven vol liefde, zorg en levenskracht Ondanks haar intense wil om samen met ons te leven en voor ons te zorgen, is heden van ons heengegaan Leonarda Manuputty-Tentua Non weduwe van Johannes Julius Manuputty (Janes) * Soerabaya, 12 juni 1927 † Leiden, 26 december 2011 John en Rianne Corine Helene en Theo Nathalie en Matthew Jack en Rita Raymond, Jomina, Jordy, en Laura Josje en Bob Aafje †, Mauri en Benjamin A. Hehakaya-Tentua en Steve Nanuwasa Jaap † Jane en Wolter Tim en Mark Sidney Simão Zorgcentrum Rustenborgh, kamer 124 te Oegstgeest Correspondentieadres: H.L. Tamaëla-Manuputty Adriaan Schuurmanlaan 2, 2343 LE Oegstgeest Onze moeder en oma is thuis in haar kamer van zorgcentrum Rustenborgh, Apollolaan 384 te Oegstgeest, alwaar geen bezoek. Er zal een Avondwake worden gehouden op donderdag 29 december om 18.30 uur in de R.K. H. Willibrord, Rhijngeesterstraatweg 37 te Oegstgeest, waarna er gelegenheid is om afscheid te nemen. De condoleance zal plaatsvinden in het Atrium van Rustenborch. De Uitvaartdienst zal plaatsvinden op vrijdag 30 december om 11.00 uur in boven-genoemde kerk, waarna de begrafenis zal plaatsvinden op het parochiekerkhof. Na de begrafenis komen wij bijeen om onze moeder en oma te gedenken in het gemeentecentrum, Lijtweg 9 te Oegstgeest. Hieronder het overlijdensbericht als pdf:
Manuputty-Tentua-RB.pdf
overlijdensbericht
(236.03 KiB) 356 keer gedownload
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

26-12-2011 - mw. N. MANUPUTTY-Tentua (tante Non) overleden

Bericht door webmaster »

Gisteravond ontving ik bovenstaande overlijdenskaart en het onderstaande bericht van Humprey Trouerbach: Nadat zij vorige week woensdag in het ziekenhuis werd opgenomen, is tante NON gisteren heen gegaan. Na de opname was er een periode van opleving, maar al gauw verslechterde de situatie. Op een gegeven moment verlangde zij zo naar haar man (oom Janus), die enkele jaren geleden is overleden en was het duidelijk, dat zij het niet lang meer zou maken De familie Manuputty heeft in Nieuw-Guinea in Hollandia en Biak gewoond. Tante Non en oom Janus waren al vanuit Surabaja en later in Nw-Guinea boezemvrienden van mijn ouders. Toen mijn moeder overleed, heeft tante NON haar gewassen, gekleed en verzorgd. Samen korfbalden zij bij EDO in Hollandia en voetbalden mijn vader en oom Janus ook bij EDO. Toen mijn vader met voetballen stopte, heeft oom Janus de voetbalvereniging POMS opgericht. Tante Non was een sportieve, markante vrouw, die langs de lijn hoorbaar aanwezig was en een persoonlijkheid, die de regie altijd in handen wilde hebben en houden. Een groot gemis voor haar kinderen JOHN, HELEN, JOSJE en JACKY met hun wederhelften en kinderen. Humphrey Trouerbach
Helen Tamaela - Manuputty met <br />haar moeder (tante) NON
Helen Tamaela - Manuputty met
haar moeder (tante) NON
369024_722219280_904731758_n.jpg (9.86 KiB) 4772 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Non Manuputty-Tentua (tante Non) 26-12-2011 overleden

Bericht door webmaster »

Bij deze wil ik Helen en John, en Jack en Josje die ik persoonlijk niet ken, condoleren met het overlijden van hun moeder en ik wens alle familieleden en nabestaanden veel sterkte toe met het verwerken van het grote verlies. webmaster Chris.
Non Manuputty tijdens de Meraukereunie-2007
Non Manuputty tijdens de Meraukereunie-2007
Tante Non Meraukereunie-2007.jpg (118.6 KiB) 4772 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Non Manuputty-Tentua (tante Non) 26-12-2011 overleden

Bericht door webmaster »

Van Humphrey Trouerbach ontving ik het volgende bericht: De Avondwake werd onder een overweldigende belangstelling gehouden. Hierbij de liturgie
Non Manuputty_29-12-2011.pdf
De liturgie in pdf (320 kB)
(319.05 KiB) 322 keer gedownload
Met vriendelijke groet Humphrey Trouerbach
achterpagina van de liturgie
achterpagina van de liturgie
Non Manuputty achterblad do29dec2011.jpg (116.26 KiB) 4724 keer bekeken
De foto (achterpagina) is genomen bij de oprichting van de voetbal- en volleybalvereniging POMS in Hollanida. Tante NON staat daar samen met haar man (oom Janus).
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Non Manuputty-Tentua (tante Non) 26-12-2011 overleden

Bericht door webmaster »

De belangstelling op de Uitvaartdienst (vrijdag 30 dec) was net als bij de Avondwake overweldigend. Na de begrafenis werd het samenzijn nog met z'n allen voortgezet, waarbij ook aan de inwendige mens werd gedacht. Naast de vele hapjes was er ook een rijsttafel. Het hoofdstuk van een in alle opzichten bijzondere vrouw in dit aardse werd hiermee afgesloten. Hierbij de liturgie in pdf:
NON MANUPUTTY 2011-12-30 Afscheid.pdf
Liturgie afscheid Non Manuputty op vrijdag 30-12-2011
(283.01 KiB) 322 keer gedownload
Achterpagina liturgie
Achterpagina liturgie
NON MANUPUTTY 2011dec30 vr Achterpagina.jpg (76.86 KiB) 4715 keer bekeken
Op de foto op de achterpagina zit tante NON (3e van links) omringd door haar kinderen en kleinkinderen. Met vriendelijke groet Humphrey Trouerbach
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie