wie kent onderstaanden

Herinneringen aan Merauke
Plaats reactie
biakje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 nov 2009, 21:45

wie kent onderstaanden

Bericht door biakje »

ik ben Marian Melsert van 1949 ik heb in biak en merauke gewoond van 1960 t/m 1963 ik ben oa op zoek naar de volgende personen: Suzan Anakotta Marietje Soumokil Naomi PormesMaaike Eshuis
maro50
Berichten: 1
Lid geworden op: di 24 mei 2011, 11:58

Re: wie kent onderstaanden

Bericht door maro50 »

Hallo Maria, Ik zag dat je opzoek was naar Marie(tje) Soumokil ik heb nl.contact met haar via facebook dus had ik haar een privebericht gestuurt en verteld dat een ene Maria Melsert opzoek was naar Marietje Soumokil of zij dat was ze reageerde meteen op mijn bericht dat zij dat was en dat jullie vroeger in Merauke naast elkaar hadden gewoond?Marie zo heet ze woont tegenwoordig in Jayapura is getrouwt:Marie Makagiansar - Soumokil haar telefoonnr:0813 446 78868 dat moest ik aan je doorgeven.Ze komt nog regelmatig naar Merauke vertelde .Zelfs ben ik gboren in Merauke tot mijn 11de jaar gewood en in 1962 naar nederland gegaan.Nog wat mocht je toevallig ook facebook zitten Marie is daar ook te vinden. groet
Lawsun
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 28 mar 2022, 15:14

Re: wie kent onderstaanden

Bericht door Lawsun »

Goeiemiddag ik weet niet of iemand dit forum nog leest, maar ik schrijf dit namens mijn vader geboren in merauke hij is nu 72 jaar en wilt graag weten of iemand hem nog herkent, hij heet Joop Michael. Zijn moeder had een eigen restaurant waar ze eten leverde aan de mensen
Plaats reactie