Londoh 17 februari 2011 dood gevonden in zijn woning

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londoh 17 februari 2011 dood gevonden in zijn woning

Bericht door webmaster »

Onderstaande informatie uit http://blog.londoh.com Uitvaartplechtigheid Datum : 24/02/2011 Bijeenkomst : 14.45 Hr Dienst : 15.00 -16.00 Hrs Plaats : BEGRAAFPLAATS SINT BARBARA AMSTERDAM Spaarndammerdijk 312 stadsdeel Westerpark Amsterdam Route: http://www.stbarbara-amsterdam.nl/page5.html Lionel wilde geen bloemen, een wens die we zullen respecteren. Tijdens de dienst zullen er viltstiften beschikbaar zijn om een laatste groet aan Lionel te schrijven. Na de dienst zal er even tijd zijn om na te praten. met vriendelijke groet. Humphrey
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Peggy Carli
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 15 feb 2008, 13:25

Re: Londoh 17 februari 2011 dood gevonden in zijn woning

Bericht door Peggy Carli »

Woensdag 23 februari las ik tot mijn schrik dat Lionel (Londoh) niet meer onder ons is. Voor mij was hij een byzonder mens en nooit te beroerd om mij te helpen bij een zoektocht naar het een of ander. Ook prive heb ik weleens krom gelegen van het lachen van zijn mailtjes, want humor had hij ook. Misschien vonden sommigen hem bot, ik heb dit van hem nooit ondervonden. Dank je wel,lieve Lionel dat ik je heb mogen leren kennen zoals je werkelijk bent. Een lief en betrokken persoon. Helaas kan ik niet bij de uitvaart aanwezig zijn, maar ik wil iedereen die daar bij zijn, heel veel sterkte wensen. Helaas staat er geen prive-adres van de familie vermeld, dit ivm sturen van condoleancekaart. Groetjes, Peggy Carli
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londoh 17 februari 2011 dood gevonden in zijn woning

Bericht door webmaster »

Hi Chris, Het was me gelukt bij de uitvaartplechtigheid van Londoh in Amsterdam aanwezig te zijn met nog wat ex NNG-ers en tuurlijk zijn Vlaamse internet vriend erbij. Uit het beeld uit mijn herinnering zij het niet dat ik een van zijn verhalen en belevenissen als herinnering aan hem op schijf zeker in bewaring stel mocht via internet zijn blog niet meer kunnen worden bezocht. Al is het maar een fragment uit een van zijn grote en grootse werken. de DETA jongens. Als schrijver en verteller verdiende hij in wierook en wijwater gehuld te worden tijdens de dienst al zou hij daar zelf absoluut geen zin in hebben gehad, zoals een sprekers hem daar toesprak. Ik ben blij dat we hiermee tijdens de plechtigheid toch ook respect hebben betuigd naast het feestelijk gedruis al zou Lon voor dit laatste ook hebben getekend. Zijn pen en camera waren de instrumenten waarmee Lon ons bereikte maar zijn geheugen was als een ijzeren pot! Mij scheen dat hij niets uit al wat hij las met enige moeite boven water haalde en "wee je gebeente als je één van zijn waarheden durfde te betwisten", dit doet me aan die Londoh denken. Groet, Freek.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
jerryjane
Berichten: 8
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 17:34

Re: Londoh 17 februari 2011 dood gevonden in zijn woning

Bericht door jerryjane »

Ik schrok wel even toen ik het bericht las dat Joyce Baron mij stuurdde. Met Lion had ik altijd een prettige verstandhouding gehad, Lion zou ons, Joyce en mij, nog opzoeken in Brisbane. Helaas...wat zijn schrijven betreft...altijd intressant, dat hij voor sommigen hard was, tja ...Lion hield niet van gelul en basseerde alles naar waarheid en had zijn eigen opinieen over alles, zijn persoonlijkheid was sterk. Lion ..mate , rest in peace . Jerry
Plaats reactie