Rally Eestermans wordt geholpen aan 2 bypasses

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Rally Eestermans wordt geholpen aan 2 bypasses

Bericht door webmaster »

Van Rob Claasz Cookson ontving ik het volgende bericht: Hallo Hollandia vrienden, DIT was even schrikken voor mij! Ik heb gisteren 31-08-10 van Rally Eestermans vernomen dat hij vandaag 01-09-10 wordt opgenomen voor een hart operatie. hij wordt geholpen aan 2 bypasses, dit gebeurt in Zwolle, ziekenhuis "de Wezelanden". Na enkele dagen als alles goed verlopen is gaat Rally naar Harderwijk, ziekenhuis "St. Jansdal" waar hij verder voor herstel blijft, dat kan ongeveer 8 tot 10 dagen duren (Dit was mijn ervaring). Wel toevallig dat Rally precies de zelfde dag en maand wordt geholpen als ik, alleen ben ik in 2007 geholpen in het OLVG in Amsterdam ik wens Rally en familie heel veel sterkte en een voorspoedige herstel en beterschap toe. gr, Bobbie Claasz Coockson
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Rally Eestermans wordt geholpen aan 2 bypasses

Bericht door webmaster »

Van Freek Pieroelie ontving ik de volgende reactie: Hi Bobbie, Dank voor je bericht. Rally wens ik ook beterschap en sterkte toe. Vriendelijke groet, Freek.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Rally Eestermans wordt geholpen aan 2 bypasses

Bericht door webmaster »

Ik ontving van Bobbie Claasz Cookson de volgende update: Ter info Chris, IK heb gisteren 02-09-10 contact gehad met zijn zoon Fabien, de operatie is goed verlopen, tijdens de operatie is besloten bij Rally 4 bypasses te plaatsen. Rally ligt nu op de IC in Zwolle, hij zal denkelijk als alles goed gaat in het weekend verplaatst worden naar het ziekenhuis in Harderwijk. je hoort nog van me, gr, Bobbie
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Rally Eestermans wordt geholpen aan 2 bypasses

Bericht door Humphrey »

Zondag 29 augustus sprak ik Rally nog in Zeewolde. Toen hij naar huis ging groeete ik hem met: ''Tot op de reunie''. Zijn antwoord was, dat nog niet te weten, omdat hij de volgende dag voor een hartcontrole naar het ziekenhuis moest. Blij te horen, dat de operatie goed is gegaan. Rally, een voorspoedig herstel toegewenst. Bobby, bedankt voor alle info. groeten Humphrey Trouerbach
Plaats reactie