Simon Titaley na optreden op 29 augustus 2010 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Simon Titaley na optreden op 29 augustus 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Via Humphrey Trouerbach ontving ik het volgende bericht: Lieve allemaal, Een triest bericht. Onze Simon is ons plotseling ontvallen. Voor mij persoonlijk heel, heel , heel erg plotseling. Gisteren (zondag 29 augustus) was Simon met de band Music Pilot Road (MRP) op de Istimewa Pasar Malam in Zeewolde. Bij het eerste optreden begeleidde MRP de megaster uit Indonesie, Tantowi. Vervolgens verzorgden ze elk uur een optreden. De werkgroep smugabungan staat op de Istimewa pasars van Wout Nijland altijd met een kraam. Na het optreden met Tantowi heb ik nog een hele tijd met Simon gesproken. Hij wilde na afloop van het laatste optreden nog samen wat drinken en bijpraten. Hij was altijd belangstellend naar het wel en wee van onze werkgroep smugabungan en droeg het initiatief een warm hart toe. Vorig jaar heeft hij op de pasar in Maastricht nog wat artikelen bij ons gekocht en een donatie in de pot gedaan. Omdat het gisteren beestenweer was en de werkgroep buiten een kraam hadden, hebben we de boel ingeruimd en zijn naar de verdere optredens van MRP gaan kijken. Naast het feit, dat MRP een meer dan uitstekende formatie is, was daar door de persoon Simon ook een bijzondere band mee (Nieuw-Guinea en Hollandia), Met Albert Rumengan (sologitarist) was Simon (bas) de stuwende kracht van MRP. Na het laatste optreden schijnt Simon achter de coulissen onwel geworden te zijn. Volgens broer John was het een acute hartstilstand, waarna hij in het ziekenhuis in Zwolle is overleden (zie hieronder bericht van John) De begrafenis is zaterdag 4 september in Arnhem (Moscowa). Nadere informatie volgt zodra ik de rouwkaart ontvangen heb. Van John, broer van Simon, heb ik toestemming gekregen, deze informatie aan jullie allen door te mogen geven. Met Simon is ons allen een fijn en innemend mens, goede vriend en gewaardeerd musicus ontvallen. Nog steeds is het niet te bevatten. Ik zal Simon missen. Familie en vrienden van Simon, Albert Rumengan en de bandleden van MRP, allen heel veel sterkte toe gewenst. met vriendeliijke groet. Humphrey Trouerbach
SIMON TITALEY.jpg
SIMON TITALEY.jpg (38.18 KiB) 8726 keer bekeken
Lieve Allemaal, 03:45 uur. Ben net terug vanuit het Ziekenhuis locatie Weezenlanden in Zwolle . Hierbij moet ik jullie allen mededelen dat onze broer Simon (60) vanavond aan een accute hartstilstand is overleden. Ik wens ook jullie heel veel sterkte, John P. Titaley van Hogendorpstraat 69 6741 WJ LUNTEREN
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door webmaster »

De fam. Titaley woonde een terras lager dan waar ons huis stond in Dok 9. In 1960-1961 trok ik als buurjongen veel op met John, Simon en Fred Titaley. In aug. 1961 hebben Simon en ik nog meegeholpen bij nieuwbouw woningen in Dok 9 vloeren metselen, op onze manier. Simon liet een keer een 25 cm Elpee van de Tielman Brothers zien. Toen was hij al met muziek bezig, hij oefende op de gitaar door liedjes van Tielman en de Shadows na te spelen. Mijn medeleven gaat naar Maudy en verdere familieleden van Simon. Groeten, Roy Kneefel
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door webmaster »

From: Maureen ten Hoorn Sent: Monday, August 30, 2010 10:06 PM Subject: We won't forget you Simon Titaley Wat een enorm verlies, beste lezers. Wilt u s.v.p. dit bericht met bijlage doorsturen binnen uw digitale contacten en ik dank u daarvoor hartelijk. Simon was een goede vriend, stagemanager op mijn laatste evenement in Raamsdonksveer, een gewaardeerde muzikant en een bijzonder goede zanger. Als herinnering aan Simon zend ik u een opname door Armand Filon gemaakt op de 60-jarige herdenking te Raamsdonksveer, waar Simon 'Sing me back home' zong met The Indo-Rock Revival Band''op 2 mei j.l. Well, Simon is safely back home now. Met verdriet in mijn hart, maak ik van deze gelegenheid tevens gebruik om mede namens alle medewerkers, de familieleden van Simon Titaley heel veel sterkte toe te wensen in deze moeilijke tijd. Maureen ten Hoorn
We will meet you again, Simon Titaley!.pdf
(144.82 KiB) 634 keer gedownload
http://www.youtube.com/watch?v=uAgoG1bARQA
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door webmaster »

Rouwkaart Simon Titaley.jpg
Rouwkaart Simon Titaley.jpg (100.65 KiB) 8452 keer bekeken
s_Simon Titaley.jpg
s_Simon Titaley.jpg (84.77 KiB) 8452 keer bekeken
Bijlagen
Simon Titaley op zondag 29 augustus 2010 in Zeewolde
Simon Titaley op zondag 29 augustus 2010 in Zeewolde
Zeewolde zo29aug2010 Simon Titaley DSC01542.jpg (99.93 KiB) 8452 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Roy Kneefel
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 09:06

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door Roy Kneefel »

Hollandia Dok 9 , 23 sept. 1960. Een verjaardagsfeestje. Rechts staan de Kinderen van Rudi van Dalm. Vooraan naast Simon : Bert Sibbald van de band " Showgun ".
Bijlagen
Hollandia, Dok9. 23 sept. 1961. Simon Titaley staat links op deze foto.
Hollandia, Dok9. 23 sept. 1961. Simon Titaley staat links op deze foto.
19600923 Dok 9 A2.jpg (99.92 KiB) 8427 keer bekeken
Rob Schulze
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:28

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door Rob Schulze »

Als kleine jongens gingen we met elkaar om. We woonden in Signal Hill later was dok 9 ook niet ver, zaten in dezelfde klas en vierden feestjes met elkaar. Onze zusters waren vriendinnen en onze families deelden ook dit genoegen, ik herinner me het nog als de dag van gisteren. Op Nieuw Guinea kon alles en leek het altijd wel feest en dan ineens naar Holland moeten vertrekken en verliezen we elkaar uit het oog. Via Johnny weer dingen van elkaar een beetje ontdekken en dan ineens is daar een slot accoord. Op Nieuw Guinea was muziek al je ding, het Zeepaardje was je bühne en jij nog een jonge kerel. Jouw overlijden maakt me maar weer eens duidelijk wat wel en niet belangrijk is en dus oud klasgenoot en oude vriend vaarwel . De gezin/familieleden en vrienden van Simon en een ieder die ik nu vergeet, veel sterkte toegewenst Rob Schulze en Fedorine Smit - Schulze
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door webmaster »

via Humphrey Trouerbach ontving ik onderstaand bericht van John, broer van Simon: Onderstaande link om het condoleanceregister te tekenen: http://www.condoleanceregister.com/inde ... er&id=2205 gemaakt door Albert Rumengan (vriend en sologitarist van MRP).
ST_image001.jpg
ST_image001.jpg (60.25 KiB) 8123 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Simon Titaley na optreden op 29 augustus overleden

Bericht door webmaster »

Van Humphrey Trouerbach ontving ik het volgende bericht: Uitvaartdienst van Simon Titaley op zaterdag 4 september 2010 Onder grote belangstelling werd de afscheidsdienst van Simon Titaley op zaterdag 4 september in de aula van Moscowa in Arnhem gehouden. Vele ex-Hollandianen en Nieuw-Guinea'ers en muzikanten (o.a. Ais Lawalata, Chris Latul, Riem de Wolff, Breeze, Nightbreakers, Edo Hartsteen, Orangelane) bevonden zich onder de aanwezigen. Ook Wouter Nijland, organisator van de Istimewa Pasars, op wiens Pasar Simon voor het laatst heeft opgetreden. De afscheidsdienst werd beëindigd met het lied ''She''ll think I still care'', ten gehore gebracht door MRP, de band waarvan Simon de bassist was. Waarom dit lied? Omdat Simon dit lied op de Pasar in Zeewolde, bij wat later zijn laatste optreden zou blijken, speciaal voor zijn vrouw Maudy heeft gezongen. http://www.youtube.com/watch?v=5YX9DkMj ... ture=email Al het verdriet wordt deels verzacht door wat Simon ons allen heeft (mee)gegeven: vriendschap, broederschap, muziek maar in het bijzonder het respect voor elkaar. Daarom kan er met recht gezegd worden: Simon, Amatooooo !
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie