Blij met start van nieuw NNG forum

Heb je een leuk verhaal of een belevenis, een mooie herinnering, of iets anders dat je wilt delen met mede NNG-ers, post dan hier je bijdrage.
Plaats reactie
Ronald Aker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 20:29

Blij met start van nieuw NNG forum

Bericht door Ronald Aker »

Allen, Onlangs blij verrast met een e-mail waarin mij melding gemaakt werd van dit nieuwe NNG forum. Ik kreeg al gelijk een inlogcode. De West-Papua site werd al regelmatig door mij bezocht. Bij deze dus een eerste bericht van mijn kant, al is dat mogelijk niet in de juiste rubriek. (al zou het onder herinneringen kunnen vallen, want het NNG forum van Londoh is terziele gegaan omdat de stekker eruit getrokken is). Jammer dat veel content, foto's, boeiende verhalen door velen geplaatst nu niet meer benaderbaar zijn. We moeten dus weer opnieuw beginnen. Degenen die mij nog van het Londoh forum kennen, weten dat mijn interesse met name ligt bij de KLM en Kroonduif-operaties in de jaren '50 en '60 van, naar en in NNG. Biak heeft dan ook mijn grote belangstelling, met name omdat dat het hoofdknooppunt van de KLM geweest is in het Verre Oosten toen wij niet op Jakarta mochten vliegen. Het voormalig KLM hotel 't Rif is er nog steeds in vrijwel ongewijzigde staat, nu hotel Irian. Ik hoop dus weer op vele interessante uitwisselingen van herinneringen, boeiende herinneringen, mooie foto's en prettige discussies. Met vriendelijke groeten, Ronald Aker.
Struewer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 15 feb 2008, 05:48

Re: Blij met start van nieuw NNG forum

Bericht door Struewer »

Ja, ook ik ben erg blij, als weer fotoos verschijnen over NNG. De meeste Mensen hebben het geluk terug, of op vakantie naar NNG te gaan, maar vele niet, daarom is het altijd een zegen als die Mensen die deze reis maken kunnen ons aan hun vreugde of teleurstellingen die ze beleven mee te laten delen (Sorry, mijn hollands is niet meer zo goed, woon te lang al in duitsland).. Dus van mij uit Hartelijk Dank aan al die lieve Mensen.--Wie heeft nog fotoos uit Hollandia Binnen en de Motorpool of dok 9? groetjes....
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Blij met start van nieuw NNG forum

Bericht door Johnny Bruininga »

Ajo .... Kom maar op met de mooie belevenissen die ieder van ons ,in het prachtige NG hebben meegemaakt. Ik zal het ook doen, helaas wil ik wel weten hoe je een foto aan je relaas kan toevoegen. Als onze gewardeerde bewaarder van deze site mij wilt helpen mij het te vertellen ...Bv mijn dank. Paatje John
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Blij met start van nieuw NNG forum

Bericht door Jim Raat »

Struewer schreef:Ja, ook ik ben erg blij, als weer fotoos verschijnen over NNG. De meeste Mensen hebben het geluk terug, of op vakantie naar NNG te gaan, maar vele niet, daarom is het altijd een zegen als die Mensen die deze reis maken kunnen ons aan hun vreugde of teleurstellingen die ze beleven mee te laten delen (Sorry, mijn hollands is niet meer zo goed, woon te lang al in duitsland).. Dus van mij uit Hartelijk Dank aan al die lieve Mensen.--Wie heeft nog fotoos uit Hollandia Binnen en de Motorpool of dok 9? groetjes....
In Kota Baroe zat ik met een Conny Struewer in de 1e en 2e klas van de ELS a/d Schoolstraat. Haar ouders reden op een BMW-motorfiets, pa reed en ma gontjèng.
Plaats reactie