Verloren emailcontacten

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Verloren emailcontacten

Bericht door webmaster »

Bij het versturen van de nieuwsbrief blijkt elke keer weer dat een aantal emailadressen niet meer in gebruik zijn. Dat is heel logisch want mensen verhuizen en krijgen dan een andere provider, of de provider wordt overgenomen door een andere provider, of mensen wisselen van provider. Al met al gaat het om vele wijzigingen per jaar. De eigenaar denkt er niet altijd aan om iedereen op de hoogte te brengen. De eerste signalen die ik meestal krijg zijn enkele keren achter elkaar "mailbox is vol". En vervolgens wordt de nieuwsbrief niet meer geaccepteerd. Graag wil ik iedereen verzoeken die denkt dat zijn/haar emailadres in mijn bestand niet meer klopt, of waarvan het emailadres binnenkort gaat wijzigen, mij even een berichtje te sturen met het juiste emailadres. Verder heb ik op de website een lijst gepubliceerd van de mensen waarmee ik het emailcontact verloren heb. Misschien dat anderen die de nieuwsbrief wel ontvangen, of de eigenaar zelf, mij even op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe emailadres. Of misschien heb ik wel een ander emailadres dat zo cryptisch is, dat ik het niet kan koppelen aan de betreffende persoon. Of heel pijnlijk: de betreffende persoon is helaas overleden. Klik hier om naar de lijst te gaan: http://www.west-papua.nl/emailadressen.php Vast bedankt voor je hulp, webmaster
Plaats reactie