Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Ben je een interessante website tegen gekomen? Wees specifiek: geef de url en geef een korte beschrijving van de inhoud van de site. Let op: websites die geen enkel verband houden met NNG of West-Papua worden verwijderd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door webmaster »

Londoh heeft op 2 november 2006 zijn forum gesloten. Lon had er geen zin meer in, omdat zijn bezoekersaantal terugliep. En de inbreng van de forumleden, ongeveer 250, was te gering naar zijn maatstaven. Daarmee is alles wat er onderling gecommuniceerd is onbereikbaar geworden, op wat krenten uit de pap na, die hij naar zijn site heeft overgebracht. Daarmee heeft hij ook degenen die wel bijdragen leverden in de kou gezet. Al vanaf dit voorjaar was het gemor van Lon een regelmatig terugkerend ritueel, alleen even gedempt door de geanimeerde discussies rond de kumpulan van Jack in september. Vertel eens hoe jij erover denkt. Of leg uit waarom jij geen bijdrage hebt geleverd. Of vertel waarom je het forum wel bezocht, maar er toch niet toe kwam om er iets te schrijven.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Reader

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Reader »

Weet niet wat je precies beoogd met jouw vraag. Misschien interesseert het de mensen gewoon niet dat dat ding gesloten is. In ieder geval kon je het al maanden geleden zien aankomen, want er was al een tijdje veel uitstroom door het negatieve beleid: veel gal spuwen en nooit eens de hand in eigen boezem steken (oftwel jezelf afvragen wat daar de eigenlijke reden voor was).
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door webmaster »

met andere woorden: niets aan verloren?? Lijkt me toch wel een beetje kort door de bocht. Zitten natuurlijk twee kanten aan. Lon was het al maanden zat. Maar er waren wel maandelijks heel veel bezoeken. Waar blijven die nu? webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door webmaster »

Eigenlijk heb je ook wel gelijk. Ik denk dat de bezoekers het ook zat waren. Heel veel oubollig geklets. Het taalgebruik en de manier van reageren van Lon was natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Kijk maar eens op zijn Indonesie forum. Eindeloze tirades, vooral tegen zichzelf, want 90% van de bijdragen heeft ie zelf geschreven. Daar zit toch helemaal niemand op te wachten! Laten we het gezellig houden en gewoon lekker onze herinneringen ophalen in een vriendelijke sfeer. Gelukkig was de afsluiting van het tijdperk van het Londohforum met het feest van Jack Voogt (zie de fotoalbum) een bijzonder mooie herinnering. Laten we de rest maar vergeten. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Rob Schulze
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:28

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Rob Schulze »

Het heeft niet veel nut om over het oude forum te debatteren. Ik hoop dat er nu veel reacties komen en verrassende inbreng. Alles heeft een aanloop nodig dus afwachten maar. Wie weet of er een alternatief voor picsplace/freehosting image is, weet je nog wel om foto’s op het forum te plaatsen, ik ben daar nu uitgeraakt, bijna niets is meer free. Mijn weerzien met NNG/Hollandia, was fantastisch en zal hopelijk een snel vervolg krijgen. Ik heb toch wel veel teruggevonden, alhoewel naar mijn idee de natuur daar een enorme opdonder heeft gehad, helaas het oude huis is niet meer en wordt vervangen door een replica. Ik ben uitgenodigd om daar te logeren en dat lijkt me wel wat op de oude plek samen met de familie waarvoor het oude huis bedoeld was, alhoewel het hotel ook al op een paar minuten loopafstand was.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door webmaster »

Rob helemaal mee eens. Streep eronder. Het is voorbij. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Johnny Bruininga »

Bij ons in het Korps Mariniers zeggen we altijd Lets Go.....maar hou de goede zaken vast...
Bijlagen
ambulance.gif
ambulance.gif (11.84 KiB) 13540 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Jim Raat »

[quote="Johnny Bruininga Bij ons in het Korps Mariniers zeggen we altijd Lets Go.....maar hou de goede zaken vast...[/quote] Ik sluit mij helemaal aan bij de wijze woorden van Paatje John. Lon was uitgekeken op de 'oude' garde, maar hij vergat dat het juist déze 'oude' garde is die een tropengeschiedenis met zich meedraagt dat zijn weerga niet kent. Voorbeelden te over en op dit forum ken ik er een die werkelijk een icoon is... JR
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Johnny Bruininga »

Afbeelding Tog niet dese Fent.....????
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Londohforum (tijdelijk?) gesloten

Bericht door Jim Raat »

Nei-nei-nei Paatje, dese fèn weet nèks ffan NNG. Laat hem maar lekker rollebollen in het torentje mette Geert.... Ajó maar, open uw kluis met al uw verhalen en avonturen...... Doooeegh hóe ja als u ze vertelt....?? Het hele forum wordt muissssstill.............druk met het lezen van uw levenservaringen.....
Plaats reactie