Mevrouw Elenbaas-Mondt 12 maart 2009 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Harry Elenbaas
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 apr 2009, 20:58

Mevrouw Elenbaas-Mondt 12 maart 2009 overleden

Bericht door Harry Elenbaas »

Op 12 maart is Noesje Elenbaas-Mondt na een kortstondig ziekbed op 89-jarige leeftijd in Den Haag overleden. Mijn moeder heeft, ik dacht omstreeks 1958/1959, les gegeven aan de Christus Koningschool in Hollandia. Omdat vele reunisten juffrouw Elenbaas nog kennen, meld ik dit in memoriam. Uit genoemde periode dateert bijgaande foto van mijn moeder met collega's. Harry Elenbaas
Bijlagen
Vlnr. juf. Schelling, juf. Nederkoorn, juf. Van Nierop, juf. Elenbaas, dhr. Heinz, juf. Ottenhof, dhr. Tuinman en juf. Rookhuizen.
Vlnr. juf. Schelling, juf. Nederkoorn, juf. Van Nierop, juf. Elenbaas, dhr. Heinz, juf. Ottenhof, dhr. Tuinman en juf. Rookhuizen.
Christus Koningschoolb.jpg (51.7 KiB) 3827 keer bekeken
Joyce SJ
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:49

Re: Mevrouw Elenbaas-Mondt overleden

Bericht door Joyce SJ »

Geachte Familie! Op deze site trof ik het bericht aan van het recentelijk overlijden van jullie moeder, "Juf Elenbaas " voor alle oud-CKS-leerlingen, waartoe ik zelf ook behoor. Ik hoop dan ook dat mijn persoonlijke (digitale) condoléance jullie als familie bereikt. Heel veel sterkte en kracht toegewenst om haar verlies in de komende tijden een plekje te geven. Er bestaat een oceaan van herinneringen, maar de wetenschap dat velen met mij herinneringen delen uit onze vroege jeugd aan "Juf Elenbaas ", zal jullie allen steun en troost bieden. Mijn ouders zijn helaas reeds in de 70-tiger jaren overleden, veel te jong en veel te vroeg dus. Fijn dat jullie nog zoveel tijd met elkaar hebben mogen doorbrengen! Ik richt hierbij een speciale groet aan mijn leeftijdgenote MADY, klasgenootje en vriendinnetje van weleer. Hartelijke groeten van Joyce Schaule Jullens uit Den Bosch
fransje
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 30 okt 2009, 00:07

Re: Mevrouw Elenbaas-Mondt overleden

Bericht door fransje »

Ik ben net aan de WestPapua website begonnen en trof het bericht aan van het overlijden van mevrouw Elenbaas. Op de foto is ook de heer Tuinman te zien die eens mijn leraar was. Was mevrouw Elenbaas ook de moeder van Maud Elenbaas? Ik zou graag eens contact met haar hebben, want we waren klasgenoten en dansten samen. Frans de Weers (guzzifrans@aol.com)
Plaats reactie