Wie kent de Madeliefweg in Biak ?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Madelief
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 apr 2021, 10:56

Wie kent de Madeliefweg in Biak ?

Bericht door Madelief »

Hallo, ik heb in 1958 gewoond op de Madeliefweg 8. Dat huis op een hoek en groot erf eromheen, als ik het me nog herinner ..
Ik heb op Mokmer in de 5e en 6e klas gezeten.
Mijn vader was toen voor 3 jaar uitgezonden door de Marine.
Ik ben nog niet teruggeweest maar wil dat wel graag een keer doen en dan natuurlijk ons oude huis terugzien.
We gingen na schooltijd altijd zwemmen bij de beaverhelling en in het weekend met ouders naar strand Paraai .. als ik het goed geschreven heb.
Wie o wie kent deze straat of heeft misschien foto's?
Alvast bedankt.
Sylvia
Irma Berg-Heijnen
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 mar 2021, 18:31

Re: Wie kent de Madeliefweg in Biak ?

Bericht door Irma Berg-Heijnen »

Hallo Silvia. Ik las jouw berichtje. Ik heb op de Madeliefweg gewoond in 1958. Mijn naam is Irma Heijnen. Ik ben van een tweeling met een zus Alma en heb een oudere zus Inge. Ben jij toevallig Silvia Safrie en heb jij ook een zus die Hedy heet? Mijn ouders hadden nog door jouw vader een foto van ons drieën met onze twee honden laten maken. Ik hoop dat jij de Silvia Safrie bent. Ik heb foto's van de Madeliefweg uit 1958 en nu. Ik hoor van je. Groetjes Irma Heijnen. Mijn e-mail adres is irmaberg0@outlook.com Ik en mijn zusters hebben nog veel kontakt met schoolgenoten van Biak.
Plaats reactie