Stichting Augustinianum Sorong (SAS)

Hier kunnen projectgroepen en hulporganisaties informatie kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Stichting Augustinianum Sorong (SAS)

Bericht door webmaster »

Ik ontvang al een aantal jaren uw nieuwsbrief en lees die meestal ook even door. Heel bijzonder dat u alles zo zorgvuldig bijhoudt.
Er zijn ongelooflijk veel organisaties en particulieren actief bezig met Papua, dat is een zeer goede zaak. Ik verzoek u daar onze organisatie aan toe te voegen: Stichting Augustinianum Sorong (SAS), opgericht door mijn oom mgr. Piet van Diepen osa, 1e bisschop van Sorong (2005 is hij overleden), met als doel om donorgelden te genereren voor onderwijs aan Papua-kinderen. Veelal komen zij uit het binnenland wat maakt dat ze op een internaat verblijven en naar school gaan. Beide kosten subsidiëren wij voor de niet-draagkrachtigen. Daarnaast betalen we ook een vervolgopleiding voor een aantal studenten. Uiteindelijk doel van onze activiteiten is onderwijs en emancipatie van Papua-jeugd. Grote motor in Papua is Anton Tromp osa, reeds 50 jaar werkzaam daar.
Wilt u onderstaande link op uw website plaatsen? Ik hoop dat u het beschouwt als een aanvulling op alle websites en informatie op uw site.
https://www.sas-papua.nl/
Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
José van Diepen
Voorzitter SAS
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie