Cursus MULO niveau klas 3 voor volwassen

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Cursus MULO niveau klas 3 voor volwassen

Bericht door jeffreypieroelie »

Kunt u me helpen met herkennen van personen op deze foto. Er staan namen aan de achterkant van de foto (ook bijgevoegd) maar wie zijn de personen achter nummers 1 t/m 13. Nummers 5 6 en 10 heb ik al herkend.
Deze personen volgden een cursus op nivo 3de klas van de MULO in Hollandia Binnen aan de Seroeistraat in één van de gouvernementsgebouwen naast onze woning 2de Cycloopdwarsstraat. Onze straat was een voetpad, geen straat als de 1ste en 3de Cycloopdwarsstraten waarover gemotoriseerde voertuigen reden. Op de achtergrond van de groepsfoto de zijkant van onze woning.
Aan de 1ste Cycloopdwarsstraat woonden familie Sirag en Nijendorf tegenover elkaar. Aan de 3de Cycloopdwarstraat woonde heer Piet Klink achter ons huis.
Bijvoorbaat dank. Groet Freek Pieroelie.
Bijlagen
Groepsfoto volwassenen MULO cursus Hollandia Binnen
Groepsfoto volwassenen MULO cursus Hollandia Binnen
MULO cursus 3de klas nivo.jpg (105.96 KiB) 2210 keer bekeken
Namenlijst van de cursisten MULO 3de klas Hollandia Binnen
Namenlijst van de cursisten MULO 3de klas Hollandia Binnen
MULO cursus nivo klas 3.jpg (226.93 KiB) 2210 keer bekeken
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Cursus MULO niveau klas 3 voor volwassen

Bericht door Humphrey »

Hi Freek, enkelen herken ik van gezicht, maar kan er niet direct de naam niet bij zetten.Ik doe een poging:

Zittend : 2e van rechts is RANA BANKE (familie van ons)
Staand : Links DAGEVOS, 4e van links LOURENS, 7e van links van Tongeren en verder weet ik het niet meer.


Met vriendel1jke groet
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Cursus MULO niveau klas 3 voor volwassen

Bericht door jeffreypieroelie »

Nog meer namen bij foto MULO 3e klas
Nog meer namen bij foto MULO 3e klas
MULO cursus nivo 3e klas WestPapua.jpg (261.9 KiB) 2076 keer bekeken
Oké Humphrey, dank voor je reaktie.
Inmiddels zijn nog meer andere namen bekend geworden. Hierbij de dezelfde foto met toegevoegd de nieuwe namen.
Groet, Freek
Plaats reactie