Verhalen van Guus Ramaekers, politieman in Hollandia

Heb je een leuk verhaal of een belevenis, een mooie herinnering, of iets anders dat je wilt delen met mede NNG-ers, post dan hier je bijdrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Verhalen van Guus Ramaekers, politieman in Hollandia

Bericht door webmaster »

Nieuw geplaatst onder bezoekersbijdragen op de website het eerste verhaal van Guus Ramaekers over zijn belevenissen bij de politie in Nieuw-Guinea.
Diploma uitreiking
Diploma uitreiking
m-Diploma cq Certificaat uitreiking.jpg (37.77 KiB) 8569 keer bekeken
De verhalen van Guus geven een nieuwe dimensie aan het leven in Nieuw-Guinea in de periode van 1950-1962: het leven van alle dag gezien vanuit het perspectief van de politieman, die zelf ook bezig is met zijn gevecht om het bestaan. Lees de verhalen op de website: http://www.west-papua.nl/_cusudi/00000001.htm webmaster
AMOSINHO
Berichten: 3
Lid geworden op: za 19 apr 2008, 09:26

Re: Verhalen van Guus Ramaekers, politieman in Hollandia

Bericht door AMOSINHO »

Ola Guus, Boeiend verhaal informatief,ik hoop dat andere INDOS/Ex NNGers hun verhaal/ geschiedenis via deze Papua SITE jouw voorbeeld volgen. Weet je dat HENK RAHAKBAU(Den Helder) je ex-collega is overleden. Waarom niet *SHORT STORY* op een reunie-podium van NNG;de hele avond MUZIEK is ook PASTIU(Bossan),want zoals je nu schrijft kan je ook veel Boeiender/ Spannender vertellen,denk ik.Geef een *TRYOUT* Sukses Salam,Amos Tamaela.
EdwinvanNamen1!
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 24 dec 2017, 22:24

Re: Verhalen van Guus Ramaekers, politieman in Hollandia

Bericht door EdwinvanNamen1! »

Dag heer Ramaekers,
Met veel interesse heb ik uw verhaal gelezen. Groot was mijn verrassing dat ik een foto zag met mijn vader daarop. Mijn vader is dhr Toon van Namen. in zijn dagboek staat dat zijn opvolger in Wasior Hoofdagent Ramaekers is. Ik ben heel erg benieuwd naar verhalen over mijn vader. Helaas is hij wel al in 2000 overleden.
vriendelijke groet, Edwin van Namen
Plaats reactie