Verblijf in Manokwari van 1956 - 1958

Herinneringen aan Manokwari en de Vogelkop
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Verblijf in Manokwari van 1956 - 1958

Bericht door webmaster »

Bovengenoemde 2 jaren woonde ik met mijn ouders in Manokwari.
Mijn vader was werkzaam op de zagerij. Inmiddels ben ik gepensioneerd en heb ik meer tijd voor sociale contacten.
Ten eerste zou ik graag in het bezit komen van het boek "terug naar Manok".
Ten tweede zou ik graag een eerstvolgende reünie willen bijwonen.
Ten derde zou ik voordien nog graag in contact willen komen met een aantal bekenden. Zijn er e-mail adressen bekend??
Kunt u mij van nadere informatie voorzien over genoemde onderwerpen?
Ik hoor graag en bij voorbaat hartelijk dank voor de genomen moeite.


Met vriendelijke groet,
Peter G Borghart
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Verblijf in Manokwari van 1956 - 1958

Bericht door webmaster »

Beste Peter,

om het boek Terug naar Manok te bestellen kun je mailen naar het contact emailadres op deze website: http://www.terugnaarmanok.com/

De eerstvolgende reünie in Lisse is op zaterdag 11 juni 2016. Je zult daar ongetwijfeld veel oude bekenden uit de manokwari-tijd tegen komen.
De inschrijvingsmogelijkheid voor deze reünie open ik begin januari. Je kunt het vinden in de agenda, rechts op de homepage van http://www.west-papua.nl

Ik mail ongeveer 2500 mensen ongeveer 3 wekelijks mijn nieuwsbrief. Daaronder zijn vele Manokwarianen. Dus ja er zijn emailadressen.
Misschien is het handig om te laten weten met welke personen je graag in contact wilt komen.
Die kunnen zich dan via dit forum/prikbord melden of misschien kan ik je zelf met deze mensen in contact brengen.

Met vriendelijke groet,
Chris P. van der Klauw
webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Birgit Bleijs
Berichten: 2
Lid geworden op: do 03 sep 2015, 09:42

Re: Verblijf in Manokwari van 1956 - 1958

Bericht door Birgit Bleijs »

Wij woonden ook in Manokwari in die tijd. 1955-1958) Eerst op de Industrieweg en later boven naast de bank directeur (ben even hun naam vergeten) die naast de gouverneur woonden. Ik zat op de katholieke school bij juffrouw Schellings (eerste klas) en juffrouw Bom (tweede klas). Mijn vader was Beer Bleijs werkte bij "het Boswezen"
Hartelijke groet,
Birgit Peet-Bleys
Plaats reactie