Joop Visser 19 augustus 2010 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Kortekaas
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 14:39

Joop Visser 19 augustus 2010 overleden

Bericht door Kortekaas »

When you get this , Yes I am on this list. I have long cancer in the left long an need surgery the 19 the of July , so I need all the prayers from YOU please. to all. 73 for my Ham Friends . an best regards to my PC fiends. John Visser & Fam . nf8p@sbcglobal.net
Kortekaas
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 14:39

Re: Joop Visser

Bericht door Kortekaas »

Hallo daar: Dit is Stephen, John de kleinzoon van je e-mailing. Ik wilde u laten weten dat John is overleden. Hij overleed na 18:30 op 19 augustus 2010 in St. Mary's Hospital. Hij had een grote longchirurgie waar zij moesten een long te verwijderen op 18/7/2010 omdat kanker was gegroeid in. Voor de eerste paar weken na de operatie, alles leek goed te gaan, en daarna begonnen we met goede en slechte dagen. Ergens in begin augustus, kon hij niet goed meer lopen, dat omwille van zijn been pijn en het feit dat hij kreeg een geneesmiddel dat deed hem heel duizelig, vorige week woensdag de 11e, zetten ze hem op een ventilator om te zien of Hij had beter zuurstof als gevolg van een infectie in zijn ene en de resterende long te krijgen, en dan dit afgelopen woensdag de 18e, zijn long ingeklapt, ze een thoraxdrain in te doen, maar het deed niets, ging hij suiker hoog is, zijn bloeddruk gedaald slecht, en het werd tot het punt waar er geen hoop meer in hem terug langer. Vlak na een gebed en zegeningen afgelopen nacht, de verpleegkundigen haakte hem van alles en hij stierf minuten later. Er is nog geen informatie over wanneer we zijn met een herdenking als nog, zullen we dat van plan dat vandaag op een bepaald punt. Ik dacht dat ik moest laten weten van dit. Met vriendelijke groet, Stephen
Plaats reactie