Meity Kneefel op 10 juli 2010 overleden.

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Roy Kneefel
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 09:06

Meity Kneefel op 10 juli 2010 overleden.

Bericht door Roy Kneefel »

Het is heel snel achteruitgegaan met de gezondheid van mijn zus. Begin juni 2010 werd er een scan van haar onderrug gemaakt. Daarop ontdekten de artsen een gezwel, dat bij haar ruggegraat . Er was weinig tegen te doen dan alleen pijnbestrijding toe te passen. Eigenlijk had Meity sinds jan. dit jaar al last van heftige pijnscheuten in haar onderrug. Maar de artsen konden niets vreemds vinden. Tot de scan werd bekeken. :cry: Meity is thuis in De Jordaan op 10 juli overleden. Ze werd daar liefdevol verzorgd door haar echtgenoot Harry en buurtbewoners. Wij troosten ons met de gedachte dat Meity nu uit haar lijden verlost is. Ze is op 2 april 1947 te Sorong – Doom geboren. Geheel naar haar wens is Meity op 14 july 2010 in besloten kring gecremeerd. Onze dank gaat naar Don Kessing die op 10 juli andere NNG 'ers op de hoogte heeft gebracht van dit verdrietige nieuws. En natuurlijk ook heel veel dank aan de andere vrienden en bekenden van Harry en de fam. Kneefel voor hun reacties. Het geeft ons troost en steun om het verlies van Meity te verwerken. Utrecht, 15 juli 2010. Roy Kneefel.
Bijlagen
Meity op 7 mei 2006.
Meity op 7 mei 2006.
7 mei 2006.jpg (39.9 KiB) 3041 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Roy Kneefel op do 15 jul 2010, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Roy Kneefel
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 09:06

Re: Meity Kneefel overleden.

Bericht door Roy Kneefel »

Een reactie van Barry Kloeth uit Thailand , 10 juli 2010. Hallo Roy, vanmorgen bereikte me, via Donald, het droevige nieuws van Meity's overlijden. Langs deze weg mijn oprechte medeleven en ik wens de familie Kneefel en Meity's gezin alle sterkte bij het verwerken van dit verlies. Een dierbaar mens te verliezen is moeilijk Een dierbaar mens te vergeten nog moeilijker Een dierbaar mens te vervangen onmogelijk Mijn herinneringen aan Meity verbinden mij met herinneringen aan een onvergetelijke jeugd, die mij, tot aan de dag, dat ook voor mij de tijd zal zijn gekomen, met dankbaarheid zullen vervullen. Het overlijden van Meity, net zoals ook het heengaan van inmiddels meerdere van onze jeugdvrienden, sterken mijn vertrouwen, dat we elkaar op een goede dag allemaal weer zullen terugzien, want uiteindelijk kan datgene, wat wij hier op deze aarde bewogen hebben, niet de zin van het eigenlijke leven zijn. Ik ben ervan overtuigd, dat er voor ons allen nog meer in petto ligt, dan ons aardse bestaan. Dit vertrouwen en het volgende levensmotto hebben mij, bij het verwerken van persoonlijk verdriet, vaak veel nieuwe energie gegeven. "Ik ben dankbaar voor mijn verleden, nog dankbaarder voor mijn toekomst. Kijk ik echter teveel naar het verleden, dan sta ik met mijn rug naar de toekomst" Barry
Bijlagen
Barry Kloeth, mei 2006..jpg
Barry Kloeth, mei 2006..jpg (118.67 KiB) 3039 keer bekeken
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Meity Kneefel overleden.

Bericht door webmaster »

Op verzoek van Roy heb ik het bericht niet geplaatst en gewacht tot hij het zelf zou plaatsen. Meity had verzocht om het afscheid tot een kleine kring van directe naasten te beperken. Met dank aan degenen die me het bericht hebben doorgestuurd. Te jong en te snel, en al met al erg onverwachts is Meity uit het leven gestapt. Ik wens de familie, speciaal mevrouw Kneefel, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Zeker als je kinderen eerder gaan dan jij zelf dan is dat moeilijk te verwerken. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie