Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Alweer een overlijdensbericht dat ik zonet ontving: lieve mensen, Hiermee wil ik jullie mededelen dat mijn broer Ron na een langdurig ziekte op maandag ochtend 5 April om 10.15 rustig is overleden. Hij is eindelijk verlost van al zijn pijnen. vriendelijke groetjes Ben en Lia Sigarlaki Ik wens Ben en Lia en alle nabestaanden veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies. Het is natuurlijk een opluchting als iemand uit zijn langdurige lijden verlost wordt. Maar het gemis van je broer zal toch een groot verdriet zijn. Sterkte mvrgr. webmaster Overlijdensbericht:
OverlijdensberichtRonSigarlaki.jpg
OverlijdensberichtRonSigarlaki.jpg (65.91 KiB) 5315 keer bekeken
Selamat jalan Ron Dankbaar voor de liefdevolle verzorging welke hij heeft gehad in verpleeghuis De Vreugdehof te Amsterdam, delen wij u mede dat, op maandag 5 april 2010 zacht en kalm van ons is heengegaan onze lieve broer, zwager en oom Ron Sigarlaki in de leeftijd van 69 jaar Uit aller naam: Ben Sigarlaki Correspondentieadres: Dhr. B. Sigarlaki D. van der Leckstraat 6 1962 TS Heemskerk Ron is opgebaard in de rouwkamer van verpleeghuis de Vreugdehof, de Klencke 111 te Amsterdam, alwaar geen bezoek. De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op maandag 12 april om 15.30 uur in de aula van crematorium De Nieuwe Ooster, Kruislaan 126, 1097 GA te Amsterdam. Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in de ontvangkamer van het crematorium. Rouwkaart in pdf: http://www.west-papua.nl/images/Rouwkaa ... arlaki.pdf
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Van Roy Hendrik ontving ik daarnet het volgende bericht: Van mijn Nieuw Guinea maatje Benny Sigarlaki ontving ik vanmiddag het trieste bericht dat zijn broer Ronny vandaag is overleden. Ronny was de oudste van de drie broers, Ronny, Johan en Benny Sigarlaki. Jongens die eind jaren vijftig in Manokwarie alom bekend waren en een zekere populariteit genoten bij de jongere generatie van die tijd. Dit vooral vanwege hun aanwezigheid en bijdrage aan de sociale samenleving die min of meer de sfeer van de tijd en omgeving bepaalden. Gedrag, variërend van kwajongensstreken tot sociale prestaties in een omgeving van onontgonnenheid en vrijheid, hard werken en inspanning in een tropische hitte voor de ontginning en de opbouw van het land. Maar ook genieten van de natuur en ontspanning bij ontmoetingen en op feestjes , waar iedereen elkaar kende. Ronny was gewaardeerd gitarist en speelde toen al in formaties met jongens die momenteel nog steeds actief zijn met de nodige bekendheid in het muzikale circuit. Getroffen door een hersenbloeding verbleef Ronny als minder valide reeds geruime tijd in een verzorgingshuis, waar hij vandaag, 5 april 2010 is overleden. Met het verlies van Ron gaat wederom ook een stuk van ons verloren, uit de tijd en geschiedenis die voor ons veel heeft betekend en ons heeft gevormd en gemaakt tot wat we als mens zijn geworden. Ronny rust zacht Zijn broer en alle naasten heel veel sterkte toegewenst. Roy Hendrik Gone: http://www.west-papua.nl/audio-video/gone.mp3
Peggy Carli
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 15 feb 2008, 13:25

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door Peggy Carli »

Langs deze weg wil ik allereerst de familie van Ron condoleren met dit grote verlies. Heel veel kracht in de komende tijd. Ook de West-Papua leden die Ron kenden, veel sterkte gewenst. Groetjes, Peggy Carli
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door Humphrey »

In de 60''er jaren ontmoetten we Johan en Ron Sigarlaki vaak in het uitgaansleven (San Francisco) in Amsterdam. De afgelopen jaren hebben we hen beiden in het verzorgingstehuis opgezocht, totdat Johan vorig jaar overleed. Op zijn begrafenis waren vele bekenden aanwezig, ook zijn zieke broer Ron. Nu is Ron ons ook ontvallen. Ron is uit zijn lijden verlost, maar we missen hem wel. De familie, vrienden en overige nabestaanden wensen wij alle sterkte toe. Humphrey Trouerbach
Roy Kneefel
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 09:06

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door Roy Kneefel »

Hier 2 foto's van Ron Sigarlaki, begin jaren 60 .
Foto: Erik Zoutendijk.
Foto: Erik Zoutendijk.
MKW 1961Ron.jpg (33.04 KiB) 5313 keer bekeken
FOTO: Darja de Jager
FOTO: Darja de Jager
MKW 1961Ron (2).jpg (46.39 KiB) 5313 keer bekeken
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Hieronder een foto van Ron en een foto van Ben en Ron bij de Hurricane Jumpers in 1967 afkomstig uit de kollektie van Benny Sigarlaki en toegestuurd door Roy Hendrik.
RonSigarlaki_HurricaneJumpers1967.jpg
RonSigarlaki_HurricaneJumpers1967.jpg (125.59 KiB) 5313 keer bekeken
Ben&RonSigarlaki_HurricaneJumpers1967.jpg
Ben&RonSigarlaki_HurricaneJumpers1967.jpg (127.91 KiB) 5313 keer bekeken
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Ontvangen van Benny Sigarlaki: mijn zoon heeft als hobby, greffetie spuiten.ter gedachtenis van zijn ooms had hij deze gemaakt. From: crel_beverwijk@hotmail.com To: bensigarlaki@hotmail.com Subject: Date: Sun, 11 Apr 2010 18:10:56 +0000
joh-ron3s.jpg
joh-ron3s.jpg (55.17 KiB) 5313 keer bekeken
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Ron Sigarlaki op 5 april 2010 overleden

Bericht door webmaster »

Hieronder de bedankkaart:
bedankkaartRonSigarlaki.jpg
bedankkaartRonSigarlaki.jpg (56.48 KiB) 5313 keer bekeken
Plaats reactie