Greg Poulgrain: The Incubus of Intervention, the conflicting Indonesia strategies of John F. Kennedy and Allan Dulles

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Greg Poulgrain: The Incubus of Intervention, the conflicting Indonesia strategies of John F. Kennedy and Allan Dulles

Bericht door webmaster »

Ik zag bij het onderwerp boeken een boek dat mij hevig interesseert: Greg Poulgrain: The Incubus of Intervention, the conflicting Indonesia strategies of John F. Kennedy and Allan Dulles.
Amazone heeft het boek niet meer, Abe evenmin.
Bij de Universiteitsbibliotheek Leiden moet ik 40 euro betalen om het te kunnen lenen. Maar ik wil het boek liever kopen.
Weet jij nog een mogelijkheid om het boek in handen te krijgen?
Ik ben benieuwd.
Hartelijke groet,
Aad
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Greg Poulgrain: The Incubus of Intervention, the conflicting Indonesia strategies of John F. Kennedy and Allan Dulle

Bericht door webmaster »

Aad heeft het betreffende boek inmiddels gevonden.
Hij zegt er het volgende over:
Ik kocht het inmiddels en ben inmiddels op de helft.
Dit is een heel nieuw gezichtspunt wat de Amerikaanse rol in het drama van de Papoea's betreft. T.z.t. wil ik er in een of ander blad wel een artikel aan wijden.
webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
Bert Ernste
Berichten: 89
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 16:11
Locatie: Utrecht | São Paulo
Contacteer:

Re: Greg Poulgrain: The Incubus of Intervention, the conflicting Indonesia strategies of John F. Kennedy and Allan Dulle

Bericht door Bert Ernste »

Voor de geïnteresseerden: een kritisch bespreking van het boek.

Een ander boek van Poulgrain is The genesis of konfrontasi. Malaysia, Brunei, Indonesia 1945-1965.

Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie