Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door webmaster »

Winny rust in vrede, maar wat nu met de reünie vraagt ieder zich af.
Wil iemand het stokje overnemen?
Of schuiven de Manokwarianen aan in de Kroonduivenreünie in De Bilt?
Dat laatste zou niet zo fout zijn, want de Kroonduivenreünie is altijd heel gezellig en er komen altijd al een aantal Manokwarianen.
De Bilt ligt bovendien mooi centraal in het land en het is een uitstekende zaal.
Laat eens horen wat je ervan vindt!!!
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Norman Franken
Berichten: 15
Lid geworden op: di 12 feb 2008, 15:23

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door Norman Franken »

Volgens mij wordt de laatste Kroonduivenreunie in 2020 gehouden.
Toch denk ik dat het een idee is om beide reünies in elkaar te schuiven.
Ik heb het gevoel dat velen van ons niet willen dat beide reünies er mee ophouden.
Alleen moeten er mensen zijn die dat op poten willen zetten.
lbounin
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 10:36

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door lbounin »

Ik denk dat er niemand is die de organisatie van de Vogelkopreunie op zich wil/kan nemen. Winny Wijshijer heeft het altijd met verve gedaan. Zoiets overnemen is niet bepaald een klein ding. Ik denk dat we er verstandig aan doen om deze reünie te laten meegaan met de Kroonduivenreünie in De Bilt. Een bijkomende positieve factor is dat De Bilt wat centraler in het land ligt en goed met het openbaar vervoer te bereiken is.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door webmaster »

Ik denk dat op 31 mrt in Lexmond Sentani kumpulan een algehele NG reunie voor in de toekomst ter sprake komt ..

Roy Kneefel
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Ulrich Wijbers
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 13 aug 2010, 13:29

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door Ulrich Wijbers »

Goedemorgen,
Het zou jammer zijn als er geen reünies meer zouden zijn na 2020. Wellicht een goed idee om het samen te laten gaan met de Kroonduivenreünie, maar wat na 2020? Natuurlijk is het zo dat langzamerhand de mensen die in Nieuw Guinea gewoond hebben zullen verdwijnen, dus op den duur zullen er geen reünies meer zijn. Dus hoe lang kunnen we nog (ook in samengevoegde vorm) doorgaan?
Maar voor nu samenvoegen een goed idee.

Fijne dag

Ulrich Wijbers
lbounin
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 10:36

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door lbounin »

webmaster schreef:Ik denk dat op 31 mrt in Lexmond Sentani kumpulan een algehele NG reünie voor in de toekomst ter sprake komt ..

Roy Kneefel
Hai Roy
De Sentanikumpulan staat al aangegeven op het prikbord, maar niet onder de noemer "NG-reünie". Klopt dat?
Groetjes Lex
Roy
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 mar 2019, 19:57

Re: Vogelkopreünie??? Hoe nu verder???

Bericht door Roy »

Persoonlijk kan ik mij vinden in het voorstel om de Vogelkopreunie samen te doen smelten met de Kroonduifreunie in de Bilt. Het aantal bezoekers op 'onze' reünies en zeker in Lisse liep/loopt merkbaar terug. Dus op zich niet zo'n slecht voorstel zoals reeds eerder door Lex en Norman geopperd.
Plaats reactie