Opsporingsverzoek: politieman Junus in Kaimana

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Opsporingsverzoek: politieman Junus in Kaimana

Bericht door webmaster »

Ben in 1998 gestrand in Kaimana . Na een bezoek aan Jos Neysen( pastoor op dat moment) met een verzoek om
opgenomen te worden in het hospitaaltje aldaar i.v.m hoge koorts. Heeft hij ervoor gezorgd dat ik ongeveer een week
ben ondergebracht bij een politieman. Door slecht weer kon ik pas na een week weer richting Bali. Het vliegtuig kon niet
over de bergen komen om die reden.Ik had geen geld meer bij me om de politieman daarvoor te bedanken voor zijn goede
zorgen en vaak geneer me nog daarvoor. Heb nog geprobeerd met schrijven maar ook d.m.v kennissen die daar in de buurt
zijn geweest e.e.a goed te maken maar zonder resultaat helaas. Ik vermoed dat de pastoor inmiddels, gezien zijn leeftijd naar
de tuan besar is vertrokken maar zou erg gelukkig zijn om deze politieman nog d.m.v. een cadeautje mijn waardering voor zijn
inzet destijds te uiten.
NB Ik heb ergens nog een brief met zijn naam en als ik die nog kan vinden geef ik dat door om de zoektocht te vergemakkelijken
Graag plaatsing van mijn verzoek

Met vriendelijke groet
Piet Stoutjesdijk Korps mariniers N.N.G. 1957-1959
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Opsporingsverzoek: politieman Junus in Kaimana

Bericht door webmaster »

Junus( voornaam) politieman in Kaimana
2001 Tijdens mijn verblijf aldaar verzorging gehad, erg ziek geweest (knokkelkoorts) Wil hem alsnog bedanken en belonen voor deze hulp destijds . Wat is zijn adres?
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie