helpen.?

Hier worden onderwerpen ondergebracht die in geen van de forums passen. Zodra het onderwerp interessant genoeg is wordt er een nieuw forum voor opgestart.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

helpen.?

Bericht door Johnny Bruininga »

Graag zou ik willen vragen hoe een foto te plaatsen op het forum; ik ben in Het bezit van http:/imageshack.us/ als u mij op weg kan helpen,heel graag. Mercie
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: helpen.?

Bericht door Johnny Bruininga »

Met succes geholpen.... bedankt Webmaster.... djempol..!!!
019_Applaus_girl.jpg
019_Applaus_girl.jpg (53.81 KiB) 14122 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: helpen.?

Bericht door Jim Raat »

Lóh Paatje, hóe doet u dat?? Tjôba u fferklap aan mij, sssst nèks seggen aan de anderen hihihi!! :) grvJim
Laatst gewijzigd door Jim Raat op ma 03 mar 2008, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: helpen.?

Bericht door Jim Raat »

Beste webmaster, De emoticons die ik aan mijn berichten toevoeg zijn niet te zien, slechts een rood kruisje. Wat doe ik verkeerd?? grvJim :o
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: helpen.?

Bericht door webmaster »

Jim, die heb ik nog niet geinstalleerd. :) Vond ik niet de eerste prioriteit. Maar ik zal er binnenkort wat aan doen. Groetjes webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: helpen.?

Bericht door Jim Raat »

Bedankt voor je info webmaster, ik zie het wel als het zover is. Overigens moet ik je mijn complimenten maken voor dit forum. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Bovendien spreekt mij de huisregel erg aan dat wij elkaar met respect dienen te behandelen, zo niet wordt je uit het forum verwijderd. Dat is een goede stok achter de deur. Voor het gebruik van andermans verhalen/foto-materiaal dient men toestemming te vragen bij de eigenaar hiervan. Ook dit is respect. Dit forum gaat een mooie en lange toekomst tegemoet. Enàk lo Pim!! JR
Laatst gewijzigd door Jim Raat op di 04 mar 2008, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: helpen.?

Bericht door Johnny Bruininga »

Webmaster... wat je nu AL hebt gedaan is Klasse...! Alles heeft zijn tijd nodig... maar ik geef je nu al een Griffel en een 9 Bij ons zeggen we "zeer goed 9" de 10 is voorbestemd voor wat anders..... Succes Paatje John
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: helpen.?

Bericht door Jim Raat »

Paatje, weet u wat mijn leraar Harting uit Kampen altijd zei?? "De 8 is voor jullie, de 9 voor mijn vrouw en de 10 is voor....................mij". Hij speelde in het nationale voetbalteam van Ned. Indië kort voor WO II. JR
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: helpen.?

Bericht door Johnny Bruininga »

Ik heb met een Harting bij Ruhaak in Soerbojo gewerkt blonde man met krulend haar... en hei is Ing. kleine insinjeur maar grote fen....
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: helpen.?

Bericht door Jim Raat »

Mijn leraar Harting was hoofd scheepswerktuigkunde bij de marine. Kranige bruine kop met zwarte kuif en gitzwarte ogen.Alleen als hij djengkèl wordt kijken die ogen als laserstralen dwars door ons heen en wij.........smeltenn.... JR
Plaats reactie