Renée Jacquart-Michel 4 mei 2011 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Renée Jacquart-Michel 4 mei 2011 overleden

Bericht door webmaster »

Een nagekomen bericht:
Renée en Nobie Jacquart tijdens de Hollandia Scholenreunie 2010, de laatste foto die ik beschikbaar had.
Renée en Nobie Jacquart tijdens de Hollandia Scholenreunie 2010, de laatste foto die ik beschikbaar had.
HSR-2010-1716RCC-03140ss.jpg (176.12 KiB) 1612 keer bekeken
Mijn vader is op 16 januari 2011 van ons heen gegaan na een kort verblijf in het ziekenhuis voor een gebroken heup. Waarvan hij eigenlijk goed herstelde, maar doordat hij zelf niet meer ging eten en drinken uiteindelijk kwam te overlijden. Mijn moeder leed al vanaf 2002 aan borstkanker, maar nadat het in 2009 in haar lever was uitgezaaid moest zij de strijd op 4 mei 2011 opgeven. Zij gingen samen graag naar jullie reünies. Nou zou ik nog willen weten of er nog foto's zijn, nieuw of uit de oude doos, waar zij opstaan. En of ik deze in mijn bezit kan krijgen. Had nl. wel een keer oude foto's met mijn pa gezien, vandaar mijn vraag. Ik hoop wat van u te horen. vriendelijke groeten Arlette Stüger-Jacquart
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie