Miel Croes op donderdag 26 januri 2012 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1756
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Miel Croes op donderdag 26 januri 2012 overleden

Bericht door webmaster »

Via Puck Günthardt ontving ik vandaag, 31 januari 2012, het bericht dat vorige week donderdag Emile Croes is overleden. Miel en Ellen Croes assisteerden jarenlang bij de Vogelkopreünies in Lisse en Oosterhout. Miel was al geruime tijd ziek en gebruikte een zuurstoffles.
Miel Croes tijdens de Vogelkopreünie 2008  in Lisse
Miel Croes tijdens de Vogelkopreünie 2008 in Lisse
Vogelkop-2008-Emile_Croes.jpg (75.29 KiB) 1626 keer bekeken
Hieronder een gedeelte van de tekst van het overlijdensbericht: Herinner mij niet in sombere dagen Herinner mij in de stralende zon Herinner mij hoe ik was toen ik nog alles kon Vol levenslust en overlopend van goede bedoelingen heb jij je eigen eenzame strijd gestreden. Helaas kon jij onze uitgestoken hand niet accepteren Wij nemen nu afscheid van onze lieve man, onze zorgzame vader , schoonvader en lieve opa in de leeftijd van 76 jaar Emile Cornelis Croes (Miel) Ellen Croes en kinderen en kleinkinderen. De crematieplechtigheid zal worden gehouden in de aula van Crematorium Meerbloemhof aan de Buitenparklaan 1, Zoetermeer woensdag 1 februari 11:30 uur. Na de crematie plechtigheid zal er gelegenheid zijn tot condoleren in de ontvangkamer van het crematorium.
rouwkaart_emile_croes_s.jpg
rouwkaart_emile_croes_s.jpg (70.14 KiB) 1626 keer bekeken
Ik wil Ellen en kinderen en kleinkinderen langs deze weg condoleren en wens hen veel sterkte toe. webmaster Chris P. van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie