Boy Johannes op 6 augustus 2011 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Boy Johannes op 6 augustus 2011 overleden

Bericht door webmaster »

Hedenmorgen kreeg ik van een goede vriend de trieste mededeling dat ons alom bekende Boy Johannes gisteren is overleden. In der jaren vijftig was hij werkzaam bij de goedereninvoer in de havensector van Manokwari op Nieuw Guinea, waarmee hij niet alleen belangrijk heeft bijgedragen aan het opbouwen en ontwikkelen van de stad, maar ook een deel was van de hechte sociale gemeenschap aldaar. Boy was tot voor kort nog actief als toetsenist in de muziekverzorging voor de oudere indische kringen. Hetgeen hij vaak vrijwillig en belangenloos met heel veel plezier deed. Ik kende hem altijd als een zeer sympathieke, optimistische en opgewekte man met een uitstraling en het enthousiasme van iemand met de leeftijd van tientallen jaren jonger dan hij was. Met hem valt er wederom een deel van ons weg. Alle directe naasten en dierbaren wens ik veel sterke toe met het verlies en het moeten missen van Boy. Roy Hendrik
Boy Johannes zoals velen hem kenden, tijdens de MULO reünie 2009
Boy Johannes zoals velen hem kenden, tijdens de MULO reünie 2009
HMR-2009-009-JH-009.jpg (128.25 KiB) 1795 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie