Correctie mededeling Vonnie Lespau

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Correctie mededeling Vonnie Lespau

Bericht door webmaster »

Soms gebeuren er toch wel heel vervelende missers. Hedenavond 5 juli werd ik door Puck Günthardt gebeld, die net terug is van een paar weken USA. Puck wilde dringend een foute mededeling terugdraaien. Het blijkt dat het bericht dat ik had ontvangen via zijn zoon Lex over het overlijden van Vonnie Lespau foutief is. Er is weliswaar iemand op 24 juni overleden maar dat was in elk geval niet Vonnie Lespau. Wie dan wel, is niet duidelijk want de naam was kennelijk niet goed gehoord. We kunnen deze mededeling dan ook alleen maar, met heel veel excuses aan de betrokkene, proberen recht te zetten. Dus bij deze. Wat ik wel een beetje erg vind is dat Vonnie kennelijk wel op de hoogte was gebracht door iemand van het bericht op dit prikbord, maar dat degene die het aan Vonnie gemeld heeft mij niet even geïnformeerd heeft. Daardoor heeft dit bericht helaas langer op het prikbord gestaan dan nodig was. webmaster Chris van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie