Londoh site nu ook gesloten

Ben je een interessante website tegen gekomen? Wees specifiek: geef de url en geef een korte beschrijving van de inhoud van de site. Let op: websites die geen enkel verband houden met NNG of West-Papua worden verwijderd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Londoh site nu ook gesloten

Bericht door webmaster »

Na de sluiting van zijn forum op 2 november 2006 heeft Londoh nu ook zijn website gesloten. Zie zijn bericht hieronder en mijn reactie daarop: Van: webmaster Date: 19 jan 2008 Time: 12:04:07 -----Oorspronkelijk bericht----- Van: londoh@londoh.com Verzonden: woensdag 9 januari 2008 9:37 Aan: webmaster west-papua Onderwerp: http://www.londoh.com Hallo, Ik hou eraan je persoonlijk op de hoogte te brengen dat mijn site "www.londoh.com" sinds 08-01-08 off-line is. Met dank voor het plaatsen van de link de voorbije jaren. Groetjes, Londoh -----Oorspronkelijk bericht----- Van: webmaster west-papua Verzonden: maandag 14 januari 2008 18:32 Aan: londoh@londoh.com Onderwerp: http://www.londoh.com Lon, het spijt me werkelijk voor de NNG gemeenschap dat je dat gedaan hebt. Er stond bijzonder veel nuttige en interessante informatie op. Als gezegd vond ik de site een standaard voor alles wat met NNG te maken heeft. Ik vraag me af waarom, en ik vraag me ook af wat nu met al dat mooie materiaal gebeurt dat verzameld is en aangedragen door velen. Ik zal in elk geval de hyperlinks op mijn site verwijderen. Met vriendelijke groet, Chris P. van der Klauw, Webmaster west-papua.nl
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
RobertVal
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:07

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door RobertVal »

Van: robertinevalenbreder@zonnet.nl Date: 19 jan 2008 Time: 12:05:33 Lieve NNG-vrienden, Inderdaad heel jammer Londoh! Ook ik 'shopte' regelmatig op jouw site, al was het maar om weer dat heerlijke gevoel d.m.v. verhalen enz uit onze dierbare jeugdjaren te koesteren.... Aan jullie draag ik het prachtige nummer, een duet van Jo Stafford en Gordon McGray op 'Beautiful Island of somewhere' als dank voor alle goede zorgen op de site van Londoh! Het ga goed!!
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door Humphrey »

Re: Londoh site gesloten Van: humphreytr1@hotmail.com Date: 20 jan 2008 Time: 18:53:45 Lon, ik sluit me bij de woorden van Chris, webmaster west-papua site, aan. Het zou mooi zijn, als het middels jouw site vastgelegde stukje (NNG) geschiedenis, herinneringen, verhalen en overige informatie, toegangkelijk blijft, in het bijzonder voor allen die een band met NNG hebben(gehad)en het nog steeds een warm hart toedragen. Het zou ook jammer zijn van alle tijd, die je hieraan besteed hebt. Daarvoor nog mijn dank. m.vr.gr. Humphrey Trouerbach
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door webmaster »

Van Lionel kreeg ik de volgende reactie, waar hij later weer niet blij mee was, want hij verzocht mij dit bericht te verwijderen. Dat was ik ook van plan, maar toen hij vervolgens weer als vanouds op een uiterst botte manier reageerde, dacht ik "bekijk het ook maar. Je leert het nooit. Een plezierig mens zul je nooit worden". Dus hier zijn reactie: Van: Londoh Date: 21 jan 2008 Time: 08:03:32 Vreemd mailtje. Ik heb mijn hele website off-line gezet en die was heel wat groter dan het NNG gedeelte alleen. Ik had geen zin meer in al dat gejat en gekopie en paste. Er stond bijna alleen maar origineel materiaal op, dat is niet meer van deze tijd. Ik heb sinds een jaar een ander soort website. Wat NNG betreft, er zijn in tegenstelling toen ik begon, meerdere sites over NNG. Aan de webmasters van deze sites, waarvan verschillende onder hen alles al weten en dus waarschijnlijk ook kunnen iets moois op te gaan bouwen. Ik heb altijd heel erg veel plezier aan de site beleefd maar ben nu met andere zaken bezig Gruces (uit Ambon) Lon
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door Johnny Bruininga »

adminfrm schreef:Van Lionel kreeg ik de volgende reactie, waar hij later weer niet blij mee was, want hij verzocht mij dit bericht te verwijderen. Dat was ik ook van plan, maar toen hij vervolgens weer als vanouds op een uiterst botte manier reageerde, dacht ik "bekijk het ook maar. Je leert het nooit. Een plezierig mens zul je nooit worden". Dus hier zijn reactie: Van: Londoh Date: 21 jan 2008 Time: 08:03:32 Vreemd mailtje. Ik heb mijn hele website off-line gezet en die was heel wat groter dan het NNG gedeelte alleen. Ik had geen zin meer in al dat gejat en gekopie en paste. Er stond bijna alleen maar origineel materiaal op, dat is niet meer van deze tijd. Ik heb sinds een jaar een ander soort website. Wat NNG betreft, er zijn in tegenstelling toen ik begon, meerdere sites over NNG. Aan de webmasters van deze sites, waarvan verschillende onder hen alles al weten en dus waarschijnlijk ook kunnen iets moois op te gaan bouwen. Ik heb altijd heel erg veel plezier aan de site beleefd maar ben nu met andere zaken bezig Gruces (uit Ambon) Lon
Nieuw-Guinea kan je verwoorden op een site .. Maar de echte Nieuw-Guinea zit in mijn hart ...!!! en het is tijdloos..... De geschiedenis kan je niet veranderen...niemand
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door Jim Raat »

Precíes Paatje John!! NNG zit in ons hart omdat wij daar geleefd hebben. Deze geschiedenis is een rijkdom dat met niets is te vergelijken. Ik zou het nooit hebben willen missen. JR
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door Johnny Bruininga »

Jim dit is voor ons NG-gevoel.....
Bijlagen
019_Applaus_girl.jpg
019_Applaus_girl.jpg (53.81 KiB) 12078 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Londoh site nu ook gesloten

Bericht door Jim Raat »

Paatje, die knappe dame hierbooffen krijgt u erbij ja........bij dat NG-gevoel....?? Als soo.........dan gheb ik ffeeels NG-geffoell hihihi!! Ajó lui niet ffoordringennn.....!!
Plaats reactie