Jozef GoGo maakt reclame voor West-Papua.nl

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Jozef GoGo maakt reclame voor West-Papua.nl

Bericht door webmaster »

Wat ik zo aardig vind van mijn vriend Jozef GoGo is dat hij elke kumpulan weer reclame voor mijn website maakt.
Hij zou me het liefste doodschieten, maar hij doet elke keer zijn best om met een flyer tijdens de kumpulan (Hollandia Scholen Reünie) de aandacht op mijn website te vestigen.
Niet dat hij het aardig bedoelt,integendeel!
Weet je wat hij elke keer weer schrijft de onbenul:

Foto's op West Papua.
Gezien de politieke stellingname van West Papua side (hij bedoelt in goed Nederlands: "de West-Papua website") verzoeken we een ieder geen foto's te plaatsen op deze site. Onze oud klas en schoolgenoten die uit Indonesia de Kumpulan bezoeken (sjonge, hoeveel zijn dat er wel niet? Volgens mij komt 99% uit Nederland) kunnen hierdoor in moeilijkheden komen als een foto of als het bekend is dat ze kumpulan hebben bezocht. (beste Jozef je Nederlandse zinsbouw is niet je dat) (hoezo? is de Hollandia Scholen Reünie een activisten club van Vrijheidsstrijders voor West-Papua?). In Indonesia ligt de kwestie NNG nog heel gevoelig (kennelijk leest hij ook nog wel eens wat).
De West Papua site ondersteunt het onafhankelijk streven van de papua (fout Josef, helemaal fout! afgezien van de kromme zinsbouw, Chris van der Klauw ondersteunt het onafhankelijkheidsstreven van West-Papua, de website West-Papua.nl is een communicatiemedium en gaat daar helemaal niet over, want dat is een NNG site die over de periode tot 1962 gaat. Maar dat gaat boven je pet.)
Dat is hun goed recht, Nederland is een vrij land. (goed zo Jozef, je bent een democratisch mens). Maar dat ligt anders als de bezoekers uit Indonesia wordt verdacht van ondersteuning van dit streven doordat ze de Kumpulan hebben bezocht. (Het Nederlands kan een stuk beter, maar vooruit, ik begrijp wat je bedoelt, maar waarom deze bezoekers verdacht zouden worden als ze de Hollandia Scholen Reünie bezoeken? Ik denk dat Jozef dus een slechte naam heeft in Indonesië, anders kan dat niet. Volgens mij sta je geregistreerd als OPM-er). Wij als organisatie willen hun deze problemen besparen. (het lijkt de Almachtige zelf wel, die Jozef.)
Wij zijn 24 jaar geleden toen we de Kumpulan begonnen ook benaderd door een Papua organisatie om dit streven te ondersteunen. (Dat Nederlands van Jozef blijft erg krom, maar goed we begrijpen dat hij een geheugen heeft dat zelfs 24 jaar terug gaat in de tijd.)
Wij hebben toen als bestuur besloten ons niet met Politiek te bemoeien. (Heel goed Jozef, het is dus geen activisten bijeenkomst maar een reünie, dus waar maak je je druk om?).
Dat is nog steeds ons standpunt. (keurig standvastig Jozef!).
Dus a.u.b. GEEN foto op WEST PAPUA site plaatsen. (Dat is nu weer helemaal geen logische gevolgtrekking Jozef. Je denkt soms een beetje krom!).
Voor privé doeleinden mag u zoveel foto's maken als u wilt. (Kijk dat is toch aardig van hem, het is toch zo'n schatje!).
IMG_5411.jpg
IMG_5411.jpg (186.02 KiB) 3495 keer bekeken
Het aardige is dat onze Jozef GoGo probeert mensen bang te maken met een verhaal dat nergens op is gestoeld. Er is nog nooit iemand toegang tot Indonesië of West-Papua ontzegd omdat hij een bepaalde website bezoekt of dat hij een bepaalde reünie bezoekt. Al die Hollandia reünie gangers in 2012 hebben heus niet de vraag voorgelegd gekregen: "bezoekt u de website west-papua.nl?"
Dat Indonesië wellicht Chris van der Klauw geen visum wil geven omdat zijn standpunt duidelijk is en dat hij overal als activist te vinden is voor Free West-Papua, of dat Indonesië hem toelaat en vervolgens permanent laten schaduwen door een van die TNI-beulen, dat kan ik me voorstellen. Maar wat een quatsch om te suggereren dat iemand die een reünie bezoekt en in dat kader in een fotoalbum staat wel eens moeilijkheden zou kunnen krijgen met de Indonesische autoriteiten. Dan moet je toch wel een rare kreukel in je hersenen hebben.
Maar ja, ik weet het Jozef, je mag me gewoon niet. En dat laat je elke keer weer blijken.
Geeft niet zolang je maar reclame maakt voor mijn website. Ik heb je lief.

webmaster Chris P. van der Klauw.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie