Nijmeegse 4 daagse

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Nijmeegse 4 daagse

Bericht door webmaster »

Helaas een te late plaatsing door de problemen die ik ondervond bij het verhuizen van mijn websites. Maar hierbij dan toch dit bericht vastgelegd voor de historie: webmaster Chris P. van der Klauw Lieve familie en vrienden, Ook dit jaar ben ik van plan de Nijmeegse 4 daagse te wandelen. Mijn dochter, Aryatti, loopt ook mee en wil zich laten sponsoren om twee weeshuizen in Johannesburg (Zuid Afrika) te helpen. Hieronder kunnen jullie lezen waar ze mee bezig is en als je haar motivatie waardeert en haar helpen wilt, kun jij je door middel van haar sponsorprofiel je aanmelden. Alvast bedankt, mede namens Aryatti. Vriendelijke groet, en fijne vakantie toegewenst, Tjak Risamasu Van: Aryatti Risamasu [mailto:aryatti_risamasu@hotmail.com] Verzonden: zaterdag 1 juni 2013 14:12 Aan: aryatti_risamasu@hotmail.com Onderwerp: Nijmeegse 4daagse 2013 Lieve familie en vrienden, Het is begin juni en dat betekent dat de "Vierdaagsekoorts" weer begint te stijgen! Mijn eerste trainingskilometers zitten in de benen, en de komende weekenden staan er ook weer wandeltochten in m'n agenda. Net zoals vorig jaar loop ik ook dit jaar niet alleen maar voor mezelf. Sinds 2012 doe ik mee als sponsorloper, en ik loop voor de Stichting SOSA (Support Orphans in Southern Africa). Deze stichting is opgericht door mijn vrienden Renate Vink en JP Skinner. Sinds 2006 verzamelen zij donaties en tweedehands kinderkleding voor kinderen in twee weeshuizen in Johannesburg. Deze kinderen zijn hun ouders verloren door HIV/Aids. Hier is een YouTube-filmpje dat een goede indruk geeft van het dankbare werk van SOSA: http://www.youtube.com/watch?v=3s5WBNF9 ... e=youtu.be Willen jullie, wilt u mij helpen om SOSA te helpen? Het motto van SOSA is "Voor de kinderen, en alléén voor de kinderen". Jouw/uw donatie - hoe klein ook - komt dan ook gegarandeerd 100% ten goede van de weeskinderen. Er blijft geen cent aan de strijkstok hangen. Hoe werkt het? Dit is mijn Vierdaagse sponsorloopprofiel: https://www.devierdaagsesponsorloop.nl/ ... 1&lid=1317 Daarop staat mijn motivatie om sponsorloper te worden. Onder mijn profielfoto is een knop "Ik wil deze loper sponsoren". Klik daarop en de rest wijst zich vanzelf! Namens Stichting SOSA alvast enorm bedankt!! Veel liefs - en voor sommigen wellicht tot ziens in Nijmegen :-) Aryatti xxx [www.facebook.com/sosasupport]
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie