Reunie Jayapura 16-6-2012

Iets te melden over een reunie, een feest, een bijeenkomst, een tentoonstelling of een andere gebeurtenis? Meldt het hier of geef een reactie. Wees specifiek met datum, plaats en tijd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Reunie Jayapura 16-6-2012

Bericht door webmaster »

Van Norman Franken ontving ik het onderstaande verzoek met bijgaande flyer voor een reünie in Hollandia in 2012: Ik probeer voor 2012 mensen naar Jayapura te krijgen om samen met de achtergebleven oud scholieren daar een reünie te houden. Voor meer info zie de pdf. Norman Franken
reunie 2012.pdf
de nieuwe flyer op 5-03-2011, downloaden dus
(615.06 KiB) 752 keer gedownload
Naschrift webmaster: dus als je interesse hebt: download the flyer en meld je direct bij Norman Franken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Reunie Jayapura 16-6-2012

Bericht door webmaster »

Chris ik heb de foto's gestuurd om je te laten meegenieten van mijn vakantie in papua, je kan de leuke foto.s selecteren en gebruiken voor je site. kijk zelf maar wat je kan gebruiken. ik heb daar zeker een goede herinnering aan over gehouden. ik zal ook nooit meer naar terug gaan omdat het zo veranderd is dat er weinig van over is uit onze Hollandia tijd, het is er zo smerig en het stinkt er ook, de rivier die door hollandia haven stroomde is 90% dicht vervuild, je kan het op de foto's zien. verder hebben we ons best vermaakt met de kumpulan dat georganiseerd is door diverse Hollandianen, het ging niet altijd zoals het gepland was, maar toch mijn dank aan ze. ik heb er ook leuke vrienden aan overgehouden, ik hoop ze nog in Holland te ontmoeten. op 11 augustus is er een reünie van ex. hollandianen die daar in juni 2012 op de reünie geweest zijn, ik zal daar ook foto's maken en je opsturen. https://plus.google.com/photos/10088563 ... afqtIGb_AE m.vr. groet Bobbie Claasz Cookson
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Boled
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 14:56

Re: Reunie Jayapura 16-6-2012

Bericht door Boled »

Hoi Rob, heb je foto/video reportage met groot interesse bekeken. Ik heb er zeker van genoten. Zeer zeker van de video clips. Hartstikke bedankt dat je er iedereen van laat genieten! Wow........ ik herkende er niets van (1950-1953) Wat een puinhoop hebben 'ze' van het voormalig paradijs gemaakt! Vriendelijke groet van een HH jeugdveteraan uit het Knekeldorp (Kloofkamp) Ruud Hennige
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Reunie Jayapura 16-6-2012

Bericht door webmaster »

Het album van de reünie op 11 augustus 2013 in Goor vind je hier:

http://nngfotoalbum.west-papua.nl/thumb ... ?album=189

Helaas heb ik de bijeenkomst gemist, terwijl ik nota bene die dag nog vlakbij Goor was.
Ik had namelijk een afspraak met een veteraan ex-marinier in Enschede en heb binnenroutes genomen via Neede en Haaksbergen.

webmaster Chris P. van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Reunie Jayapura 16-6-2012

Bericht door webmaster »

lieve mensen

voor de derde keer en op veler verzoek hebben rob en ik besloten dit keer de kumpulan in Lexmond te houden
en wel om de mensen uit 't westen tegemoet te komen gezien de afstand naar Goor waar we 't eerst deden

hier bij nodigen we jullie allemaal uit deze gezellige kumpulan bij te wonen
de insteek wordt weer de middag gezellig met elkaar door te brengen en onze herinneringen weer op te halen onder 't genot van een hapje en een drankje.
Een aantal zijn dan net terug uit Jayapura en dat belooft natuurlijk weer hele mooie verhalen
ajoh dan lui gewoon komen
als er mensen zijn die wat hapjes willen mee nemen graag
de catering word verzorgd door onze Rob en Silene en verder entree is gratis behalve de maaltijd
laat effe weten of je komt
je kunt rob bellen of mailen en anders naar mij toe/alle adressen staan op de flyer
de muziek word verzorgd door Orange Lane en andere muzikanten mogen ook hun kunsten vertonen als 't maar gezellig wordt
iedereen mag een bijdrage leveren

tot dan

gruss rob en terrence
SentaniFestivalKumpulan2014.jpg
SentaniFestivalKumpulan2014.jpg (239.94 KiB) 6065 keer bekeken
flyer downloaden als pdf:
SentaniFestivalKumpulan2014.pdf
(1.2 MiB) 441 keer gedownload
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie