Autobiografie deel 2 van Alex Bal

Heb je een boek gezien of gelezen dat interessant is? Meldt het hier en geef informatie over titel, auteur en prijs. En misschien en korte samenvatting of recentie?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Autobiografie deel 2 van Alex Bal

Bericht door webmaster »

Afscheid van het Paradijs Manokwari, maandag 11 maart 1963 Het wegglijden van mijn vertrouwde grond bevestigen mij op een pijnlijke manier, hoe definitief dit afscheid is. Mijn leven hier is werkelijk voorbij en zal nooit meer terug komen. Lang heb ik dit voor me uit ge­schoven, iets te lang misschien, maar daar heb ik geen spijt van. In Manokwari lag immers mijn toekomst, mijn levens­droom. De politiek heeft zich de sterkste getoond en heeft mijn lot uitgesproken en beslist, dat mijn toekomst niet hier ligt…
Dit is een fragment uit het nieuwe boek van Alex Bal dat gepresenteerd zal worden tijdens de Vogelkopreünie in Lisse op 8 juni 2013. Belangstellenden kunnen het boek bestellen tot 10 mei. Op die datum wordt de definitieve oplage bepaald. Dus kom je naar de Vogelkopreünie reserveer dan want dan kun je het boek tijdens de reünie direct betalen en meenemen. En ook door Alex laten signeren natuurlijk!! Ben je niet in de gelegenheid om naar de Vogelkopreünie te komen, stuur dan toch je bestelling in want dan wordt het boek per post aan je verstuurd (€ 2,70 verzendkosten voor Nederland komen er dan bij). Bestellingen ná 10 mei kunnen i.v.m. de gelimiteerde oplage niet worden gegarandeerd. Klik hier voor het bestelformulier: http://www.west-papua.nl/NieuwGuineaBoe ... exBal2.php Bestel het boek direct, want net als zijn eerste boek "De laatste Indo" is het tweede deel van zijn autobiografie voor de NNG-ers uit het leven gegrepen en voor iedereen die er was een grote herinnering en herbeleving van die tijd. Chris P. van der Klauw, webmaster west-papua.nl
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie