Klein museum Sorong-Doom

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Klein museum Sorong-Doom

Bericht door webmaster »

Mijn zwager wil op doom het oude huis herbouwen met een klein museum er bij. Zijn vraag aan mij is of ik aan materiaal kan komen. wie kan en wil mij daar bij helpen ? vrgr . henk veldhuizen
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: klein museum

Bericht door webmaster »

Beste Henk, dit is wel een erg algemene vraag, waar volgens mij niemand of iedereen iets mee kan. Voor wie is het museum? Wat is het doel van het museum? Wat voor collectie wil je zwager opbouwen? Zoekt hij schoenlepels? Of afgedankte vrachtwagens? Of sigarenbandjes? Dit is maar gekkigheid, maar je zult eruit begrijpen dat je je vraag veel specifieker moet maken om überhaupt response te krijgen. met vriendelijke groet, webmaster Chris P. van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: klein museum

Bericht door webmaster »

Beste Chris, Hartelijk bedankt voor de reactie. Je maakt een terechte opmerking betreft algemeenheid en hier kan je inderdaad weinig mee. Ik hoop nu wat specifieker te zijn: -Voor wie: Robert Kardinal (mijn zwager en oprichter van) -Doel: educatief, nostalgie, en openstelling voor bezoek van huidige bevolking/inwoners en bezoekers van Sorong-Doom. -Collectie: Hoofdzakelijk gedateerd beeldmateriaal (van circa voor 1970, om weer te geven van de totale verandering van Sorong-Doom). Wellicht dat u nog suggesties heeft kwa materiaal/collectie om bovenstaande te bereiken. Met vriendelijke groet, Henk Veldhuizen
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie