NIMROD HOLLANDIA GEZOCHT KINDEREN VAN DE EIGENAAR

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
irene van kuyk
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 03:22

NIMROD HOLLANDIA GEZOCHT KINDEREN VAN DE EIGENAAR

Bericht door irene van kuyk »

Hi, Zou graag in contact willen komen met de kinderen van de eigenaar (naam vergeten) van de bekende jachtwinkel NIMROD in Hollandia, die toen ook les gaf in schermen (fencing), zwaard en floret, wat ik later heb voort gezet in Australia. Ik kwam vaak in Hollandia ngobrol met hun vader in 1958 – 1959. Ik herinner me dat hij in Indonesia vrijmetselaar was van de dezelfde loge als mijn opa. Hij, hun vader, was ook net als mijn vader als kleine jongen een dikke vriend van Dominique Beretty, die later de adem benemende mooie Vila Sola liet bouwen door de bekende architect Wolff Schoemaker. Mijn Oom de bekende schilder, Leo Eland, was ook een vriend van hun vader op Java. Na over de wereld gezworven the hebben met mijn man en kinderen, wonen mijn man en ik nu tijdelijk in Singapore. Hoop gauw wat te horen. Irene van Kuyk/Hanssens (met het rode haar) jongere zuster van Mevrouw Martens van de Martens Limonade fabriek Orange Laan Hollandia
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: NIMROD HOLLANDIA GEZOCHT KINDEREN VAN DE EIGENAAR

Bericht door Humphrey »

Beste mevrouw Irene van Kuyk/Hanssens, Ik kan op uw vraag wel enigszins beantwoorden. Met vriendelijke groet. Humphrey Trouerbach humphreytr1@hotmail.com
irene van kuyk
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 03:22

Re: NIMROD HOLLANDIA GEZOCHT KINDEREN VAN DE EIGENAAR

Bericht door irene van kuyk »

Hallo, Leuk dat ik zo snel een reactie heb gekregen. Ik heb al een uitgebreide brief per email verzonden. Irene
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: NIMROD HOLLANDIA GEZOCHT KINDEREN VAN DE EIGENAAR

Bericht door Humphrey »

Van IRENE kreeg ik een uitgebreide email. Deze mail had ik direct beantwoord en werd afgelopen woensdag door haar vanuit Nw-Zeeland gebeld. We hadden een fijn gesprek gehad. Met WOUT KOCH, zoon van de eigenaar van NIMROD en mede leerling op de HBS in Dok V, heb ik regelmatig contact en verteld over IRENE. Zij hebben nu elkaars @-, telefoonnummers en NAW-gegevens. En ik denk, dat IRENE en WOUT elkaar inmiddels hebben gesproken. Met vriendelijke groet Humphrey Trouerbach
Plaats reactie