Gezocht: Siegfried van Heuven van Staereling

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht: Siegfried van Heuven van Staereling

Bericht door webmaster »

Van Edwin van Heuven van Staereling ontving ik het volgende verzoek: De reden om me te registreren was om een oproep te plaatsen of er bij iemand bekend was de naam Siegfried van Heuven van Staereling. Ben hem met onze stamboom tegengekomen, maar kan hem niet plaatsen in de stamboom vanwege dat ik niet veel van hem weet, en hoop dat dan iemand weet wie hij was en wie zijn ouders of broers zussen waren. Hij is geboren in Bandoeng in het jaar 1929 en vestigde zich later in 1950 in Nieuw Guinea Hopelijk kunt u mij helpen. Alvast bedankt voor het lezen van deze email. Met vriendelijke groet Edwin van heuven van Staereling
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Gezocht: Siegfried van Heuven van Staereling

Bericht door Humphrey »

SIEGFRIED van HEUVEN van STAERELING is gevonden ! Ik kende hem als PIET van Heuven van Staereling, die in Hollandia regelmatig bij ons thuis kwam. De gegevens van zijn gezochte familielid (Siegfried (''Piet'') heb Ik aan EDWIN door gegeven. Inmiddels hebben ze contact met elkaar gehad, Met vriendelijke groet Humphrey Trouerbach
Plaats reactie