Gezocht: I.v.P II van de Algemene Politie

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht: I.v.P II van de Algemene Politie

Bericht door webmaster »

Graag wil ik weten hoe het gaat met de ex-collegae, I.v.P II van de Algemene Politie die gelijkertijd met mij werden uitgezonden. Dit betreft o.a. Van Gils, Van der Woude,Sj.Bos, Rinus Waterloo en Jan Dekker. Bert Oosterhoff via het gastenboek (waar het bericht niet thuishoorde en dus is verwijderd.)
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Gezocht: I.v.P II van de Algemene Politie

Bericht door jeffreypieroelie »

Zoekt u nog meer ex collega's? Ik lees o.a. Van Gils, Van der Woude,Sj.Bos, Rinus Waterloo en Jan Dekker. En om welke plaats gaat het? Van de Algemene Politie in Nederlands Nieuw Guinea in Hollandia-Haven en Hollandia-Binnen kan ik nog wel 1 persoon noemen die er Inspecteur der 2e klasse was. Op de foto een legitimatie bewijs uit de tijd dat hij nog Hoofd Agent 1e klasse van politie was. Naaste de foto, vertikaal geschreven, staat de notitie van zijn bevordering tot I.v.P. 2e klas.
Bijlagen
Legitimatie bewijs: Inspecreur van politie 2e klas. Algemene Politie Nederlands Nieuw Guinea
Legitimatie bewijs: Inspecreur van politie 2e klas. Algemene Politie Nederlands Nieuw Guinea
PolitieLegitimatieBewijs2a.JPG (54.33 KiB) 2857 keer bekeken
Plaats reactie