zoek Fam. Siahaya

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
tootje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 13:14

zoek Fam. Siahaya

Bericht door tootje »

ben op zoek naar Frans enh Sien Siahaya laatst wonende in Rotterdam. En de Fam Joris Eef en Dick. in 1961 wonende in merauke vertentenlaalaat iets van jullie horen. alvast veel groeten van To.Melsert Helmers
didsbiak
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 05 sep 2011, 18:01

Re: zoek Fam. Siahaya

Bericht door didsbiak »

hallo mevrouw Melsert, ik ben Dany Rahakbau en ben getipt door Amos Tamaela. Mijn moeder, Eef Joris kent u inderdaad als onze buurvrouw. Zelf ben ik van kleins af opgevoed door Frans en Sien Siahaya. En volgens mijn moeder, bent u zelfs nog in Rotterdam bij ons (fam. Siahaya) op bezoek geweest. Ik kan u alvast vertellen dat Frans Siahaya en Dick Joris inmiddels overleden zijn. Van foto's weet ik dat Tonnie mijn buurjongen was. Wij speelden dan samen met Brampie Tamaela. Bram woont in Hoogezand. Toevallig zag ik dat Marian Melsert ook op zoek is naar oude bekenden. Toch niet toevallig ook een familielid van u? In ieder geval heeft u nu een aanknopingspunt voor uw zoektocht. Mocht u nog vragen en of berichten hebben dan wil ik u daar graag bij helpen door te reageren op mijn mailadres. met vriendelijke groet, Dany
tootje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 13:14

Re: zoek Fam. Siahaya

Bericht door tootje »

Hallo Danny, hartelijk dank voor je reactie. Was er erg blij mee. Tonny was inderdaad je buurjongen. Hij woont nu in Groningen(Opende) en heeft daar een Frambozenboerderij annex minicamping. Marian (Biakje( was je buurmeisje zusje van Tonnie en kwam erg veel bij jullie thuis. Zelf wonen mijn man (Rien) en ik in Dronten (Flevoland.) Ik zou graag contact willen met Eef en Sien. Middels telefoon of internet als dat mogelijk is. Dus graag een adres of telefoonnummer. Hoe gaat het met ze. Ben geschrokken over je bericht dat Dick en Frans er niet meer zijn. Voor zover deze reactie. hou graag contact. Lieve groeten voor jou Eef en Sien To.Meklsert Helmers
Plaats reactie