Wie kende Noud van Baalen?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1753
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Wie kende Noud van Baalen?

Bericht door webmaster »

Hallo, mijn vader was Noud van Baalen, neergestort in december 1959. Zijn er nog mensen op deze site die hem gekend hebben misschien?? Christel van Baalen webmaster: Christel woont in Nieuw Zeeland
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Richard
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 12:48

Re: Wie kende Noud van Baalen?

Bericht door Richard »

Ik ben Richard de Vries en werd in 1959 uitgezonden naar Nieuw Guinea, om te gaan vliegen als boordwerktuigkundige op de Martin Mariner. Ik sliep op hetzelfde zaaltje als Noud en heb veel met hem gesproken. Fijne vent om mee samen te werken en te praten. Het vliegtuig waar hij in zat en bij FAK FAK bij een waterlanding verongelukte en 5 van de 8 man de dood vonden, was tevens de laatste vlucht met de Martin Mariner , waar de marine mee vloog. Heel vreemd om het te zeggen, maar ik zou met dat zelfde vliegtuig mee gaan op trip als bemannings lid voor de eerste keer. Het zou een mooie trip worden voor een aantal dagen in NNG. Ze schrapten mij rond de 5 minuten voor het vertrek, omdat ik mee moest helpen een motor te verwisselen in de hangaar. Als u verder nog iets wilt weten, ben ik bereid daar op te antwoorden . E mail vries@ya.com Vr. gr. Richard de Vries
Plaats reactie