hotel

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

hotel

Bericht door Fijnard »

Ik ben van plan om met mijn vriendin eind van dit jaar of begin volgend jaar 2 weken naar Manokwari en 2 weken Jayapura (Hollandia) te gaan wie weet er een leuk en niet te duur hotel daar voor ons ik weet dat er in Manokwari een leuk familie hotel moet zijn maar ik weet daar de naam niet meer van Alvast bedankt voor de moeite
Rob Schulze
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 07:28

Re: hotel

Bericht door Rob Schulze »

Een beetje late reactie, in manokwari ben ik nog niet bekend. In jayapura eigenlijk heet de buurt nu argapura, heb ik in hotel Yudisyah gelogeerd. Officieel jalan argapura bawah 1 (waar vroeger toko kanon was, iets verder dan de hairpin) het telef nr weet ik niet meer. Een schoon/rustig hotel met goed eten plus airco en tv, een papua buurt. Wij hebben hier in de buurt gewoond en daarom misschien niet helemaal objectief, maar voor mij een mooie nette omgeving en misschien niet een bijzonder hotel, maar ik heb het uitstekend gehad en beslist niet duur. In Jayapura (vm.Hollandia haven) heb je hotel Matoa (begin oranjelaan) en Jasmin, onder aan de berg bij het winkel centrum, als je van de drukte houdt(vooral ’s avonds) moet je hier zitten, het zijn wel de wat duurdere hotels. Wij hebben geen moeite gehad daar een hotel te vinden. Succes en veel plezier.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: hotel

Bericht door webmaster »

Fijnard: ga 4 dec. 2011 naar hollandia tot 1 jan. 2012
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie