familie Frits Manuputty

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
manuputty
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 09:21

familie Frits Manuputty

Bericht door manuputty »

Beste lezers, ik kreeg een berichtje op mijn website van de dochter van Frits Manuputty. Frits is al overleden, maar heeft eigenlijk niet veel verteld over zijn familie. Hieronder de vraag aan mij gesteld: Geachte heer Manuputty, ik heb een rare vraag.. ik ben de dochter van Frits Manuputty en ben sinds de geboorte van mijn kleintje op zoek naar eventuele gegevens van mijn familie. Mijn vader is helaas jong overleden en heeft nooit iets verteld over zijn familie(irian jaya) nog zijn pleeg familie(? Mustamu)wij waren dus ook lange tijd in de veronderstelling dat hij helemaal geen familie in nederland nog irian had.. Ik ben met de gegevens die ik heb op internet maar kan niet echt een link leggen.. Volgens de gegevens die ik heb heet zijn vader(mijn opa) Julius Manuputty maar wat ik daar van vindt is Jacobus Julius Manuputty van Banda Neira(wat uiteraard mogelijk is) maar weet niet of deze man eventueel naar irian is verhuisd( mijn vader is in Okaba geboren)Tevens heb ik in de registers van de Boot de Patris de naam van mijn vader gevonden maar weer zonder verdere informatie. Mijn vraag is; weet u mischien iets over mijn familie of komen de namen u bekend voor? Hoop graag wat van u te horen, Met vriendelijke groet, Naomi Manuputty Is er iemand, die wat weet? Ik heb nog even nagezocht waar Okama is. Het is een dorp nabij Merauke. John Manuputty
Plaats reactie