James Dryson zoekt ex-klasgenoten

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
James Drysen
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 feb 2008, 05:37

James Dryson zoekt ex-klasgenoten

Bericht door James Drysen »

10-04-2007 20:19:43 Ik heb in Hollandia gewoond, gestudeerd, en gewerkt ( bij E.C. H. Robert) in de jaren ( eind 1950) 1951 -1954. Ik heb toen heel kort op de Mulo gezeten, en ben toen naar de Katholieke HBS over gegaan, waar ik mijn " eind drie " heb gehaald! Ben vervolgens ( 1954) naar de HTS gegaan in Amsterdam, en in 1960 naar de USA geëmigreerd...waar ik een familie heb " gesticht " Vier kinderen en acht klein kinderen. 'k Ben nog tweemaal in Holland geweest ( 1999 & 2000 ). In 1999 ben ik wel naar de " Papua avond " geweest en heb toen nog vele bekenden ontmoet ...( ze waren) wel een beetje " verouderd ", ( like everybody else , including this old man..hahaha! ) maar... nog " full gusto and of the NNG spirit " ! Ja, ik heb daar toen reuze plezier gehad.' ' k Zou graag nog zo'n avond willen mee maken, now that we're "in the autumn of our lives" ! Maar alas ... " de mens wikt en God beschikt " zullen we maar zeggen ! Beste wensen voor al de ex-NNG-ers, jezelf en je familie! If somebody happen to ask for me ...tell them I said " hello" and give him / her my e-mail address, please. Thank you .. Jim ( of Jimmy ) Drysen ( aka "Jaydee " ) Naschrift webmaster: als iemand met James/Jim contact wil opnemen: zijn emailadres is verloren gegaan door problemen met een virus op mijn computer. Ik ben toen 10 jaar email kwijt geraakt. Dus reageer hier in het forum en het komt ongetwijfeld bij James terecht. webmaster
Plaats reactie