Kleuren-foto of -dia.

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Rinus
Berichten: 8
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 21:00

Kleuren-foto of -dia.

Bericht door Rinus »

Ter completering van 'Biakse' modellen (schaal 1:72) ben ik op zoek naar kleuren-foto of - dia van de oude KLM-bus die op Biak rond reed (1956/57?). De bus die ik nu heb,bevalt qua (KLM)-kleur niet, voor verbetering hiervan zou een goed kleuren-schema mij een eind verder helpen. Rinus ten Haaft
a.janssen
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 13:53

Re: Kleuren-foto of -dia.

Bericht door a.janssen »

Ik heb alleen twee zwart wit fotos van de KLM bus vab Biak Ik kan ze je mailen als dat helpt Vriendelijke groeen Albert Janssen
jantinus
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 14 dec 2008, 12:03

Re: Kleuren-foto of -dia.

Bericht door jantinus »

Hallo Rinus, Ik wel een kleuren foto, maar ik betwijfel of dat wel goede kleuren zijn, heb ik ergens van internet gehaald. Met vriendelijke groeten, Jantinus j,t.weggemans@tiscali.nl
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Kleuren-foto of -dia.

Bericht door webmaster »

Van Gerard Kortekaas ontving ik het volgende bericht: Helaas gaat het ook hier om een zwart-wit foto. Foto KLM bus. In de bijlage heb ik een oude foto van de KLM bus voor KLM hotel. Groeten Gerard Mijn Nieuw Guinea pagina http://nieuwguinea.homestead.com/indexNieuwGuinea.html
KLMbus.jpg
KLMbus.jpg (63.81 KiB) 2994 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie