Diny Plomp (Kloofkamp) zoekt relaties van NNG

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Diny Plomp (Kloofkamp) zoekt relaties van NNG

Bericht door webmaster »

beste mensen, Mijn naam was Diny Plomp . Ik heb in nieuw guinea gewoond vanaf 1948 tot 1954 en heb gewoond in het kloofkamp. Heb geprobeerd via schoolbank contact te krijgen met mensen die mij zich herinneren. Zelf ken ik nog namen als mn.heinz. agatha en marietje dubbeldam, netty engelbert. willy lens. hedy. Heb ook nog op de oranjelaan gewoond. Ik ben nog nooit naar een reunie geweest, Ik denk dat niemand mij zich herrinnert maar ik zou het wel leuk vinden. Groeten Diny Hoetmer / Plomp
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Diny Plomp (Kloofkamp) zoekt relaties van NNG

Bericht door webmaster »

Hallo Diny, ik wil reageren op jouw zoektocht naar bekenden die je kennen, nou ik ben er een van, mijn naam is Ronald Broman en we hebben samen in een klas gezeten op school in Berg en Dal die school heet het Slokkershuis, enkele juffen weet ik nog van naam juf.De Jong(rood haar) en juf Verheijen en meneer Heintz. Netty Engelbert ken ik ook. Helaas is Willy Lens reeds overleden evenzo hr.Heintz. In 1954 ging je naar Nederland. Dus eigenlijk kennen we elkaar maar heel kort want ik kwam in 1953 vanuit Biak naar Hollandia. Kom eens een keertje naar een reunie in de Bilt, je zal versteld staan hoeveel mensen jou nog kennen. Ik weet niet of je ook in DokV op school ben geweest, want Slokkershuis werd toen afgebroken. Hopelijk gaat er nu iets borrelen in je hoofd. Groetjes en wie weet tot ziens bij een kumpulan. Ronald Broman.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
diny hoetmer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 24 sep 2010, 23:11

Re: Diny Plomp (Kloofkamp) zoekt relaties van NNG

Bericht door diny hoetmer »

beste ronald, eindelijk een reactie,sorry maar ik ben nog niet zo heel bedreven op die pc. zat een beetje te knoeien om in te loggen.maar wat leuk om te horen dat je bij mij in de klas hebt gezeten. ik heb later ook op dok 5 gezeten. met agatha en netty heb ik in het kloofkamp gewoond en bij agaath ben ik vaak thuis geweest. ik heb eigenlijk nooit zo veel gedaan om mensen op te zoeken ,wel via schoolbank maar dat is niet gelukt. vind het wel heel leuk,we gaan denk ik door het ouder worden steeds verder terug naar het verleden,het was toch een bijzondere tijd ,en ik was ook nog vrij jong. ik heb wel nog wat klasse foto,s en andere fotootjes ,moet nog even kijken hoe ik die hier op kan zetten. hartelijke groeten van diny plomp
diny hoetmer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 24 sep 2010, 23:11

Re: Diny Plomp (Kloofkamp) zoekt relaties van NNG

Bericht door diny hoetmer »

hallo ronald, wat leuk dat je bij mij in de klas hebt gezeten.ik heb hetook op schoolbanken geprobeerd maar daar is niets uitgekomen.ineens herrinner ik mij ook de naam slokkershuis.ik heb ook op dok 5 gezeten en heb nog wat foto,s en klasse foto,s.ik heb met agatha en haar zus marietje in het kloofkamp gewoond, ik kwam ook bij hun thuis en met netty engelbert was ik bevriend, ze is mij een keer komen opzoeken in amsterdam maar dat is toen geloof ik niet zo goed gegaan. ik was ook een stuk jonger als agatha. ik ben verder nooit naar reunies geweest,dacht ze kennen mij toch niet meer, zo lang geleden maar ik vind dit heel leuk. dank je voor je reaktie . groeten diny hoetmer / plomp
Plaats reactie