Gezocht Biak: Teun Nooteboom, Kees Williams

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Gezocht Biak: Teun Nooteboom, Kees Williams

Bericht door webmaster »

Hello mr van der klauw, ik ben op zoek naar myn frienden chaufeurs van de marine in new guinea 59-60 n.l Teun nooteboom and kees williams en ander die gediend hebben zelfde tijd in biak,ik zelf was altijd onderweg met de landingsboat L9609 byname klep 7 over heel new guinea met een bulldozer,om wegen and airstrips te maaken, en was weinig in biak vandaar ik niet all de naamen kan herineren,ben van plan om did voorjaar naar nederland te komen op bezoek,waarschijnlijk can did info geplaatst worden op het zogenaamde prikboard,ondanks there is a andere weg om deze personen to vinden? Zou gaarne van u hooren om did uit te vinden, hopelijke is er dan een reunion ergens ongeveer may or june bij voorbaat hartelijk dank. groeten piet stegeman vancouver island Canada
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Gezocht Biak: Teun Nooteboom, Kees Williams

Bericht door webmaster »

Beste Chris van der Klauw, Van Peter Roemer kreeg ik een prachtfoto van de L9609 (de Klep)welke hij weer van u ontving. Omdat ik pas begonnen ben met de bouw van een model van de L9609 ben ik nog steeds op zoek naar meer detailfoto's. Mocht u deze hebben dan hou ik me aanbevolen. Ik heb even kort een blik op uw site geworpen en ik zal er zeker op terugkeren. Ziet er goed uit. Groeten, Freek Koning. www.WAMANDAI.com
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie