Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo

Bericht door webmaster »

Via de website ontving ik het volgende bericht van Niek Janssen: Ik ben in 1962 en 1962 met de Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo van de Kon. Rotterdamse Lloyd in Hollandia, Biak, Manokwari en Sorong geweest om o.a. de militairen te bevoorraden. Ik heb er geen enkele foto van. Wie kan mij er aan helpen? Bij voorbaat dank. Misschien zijn er mensen die voor Niek iets kunnen betekenen, of hem zelfs misschien hebben gekend. webmaster
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
robin
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 apr 2008, 02:56

Re: Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo

Bericht door robin »

webmaster schreef:Via de website ontving ik het volgende bericht van Niek Janssen: Ik ben in 1962 en 1962 met de Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo van de Kon. Rotterdamse Lloyd in Hollandia, Biak, Manokwari en Sorong geweest om o.a. de militairen te bevoorraden. Ik heb er geen enkele foto van. Wie kan mij er aan helpen? Bij voorbaat dank. Misschien zijn er mensen die voor Niek iets kunnen betekenen, of hem zelfs misschien hebben gekend. webmaster
robin
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 apr 2008, 02:56

Re: Schelde lloyd, de Madison Lloyd en de Wonosobo

Bericht door robin »

Niek er is een cd-rom uit met schepen van de KRL. E-mail adres johore@wish.net en teunis@horizon.nl ook de scheepvaart museum hebben boeken met foto's van deze schepen. veel succes, Rob.
Plaats reactie