Gezocht: Vrouw van de Kei Eilanden: Johanna? Sakil?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Gezocht: Vrouw van de Kei Eilanden: Johanna? Sakil?

Bericht door Fijnard »

Wie kan mij helpen Ik zoek een vrouw die van de Kei Eilanden kwam, en die als dienstmeisje heeft gewerkt bij de gouverneur in Hollandia 1960-1961woonde ook in dok lima in een klein stenen huisje op een drie sprong Haar naam was dacht ik Johanna vermoedelijk nu getrouwd en haar achter naam is nu Sakil er zijn er veel in 1963 vertrokken naar Nederland misschien woont zij nu wel hier Ze was klein en had lang stijl haar,als je iets weet over haar mail me dan s.v.p.
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Gezocht: Vrouw van de Kei Eilanden: Johanna? Sakil?

Bericht door Fijnard »

Fijnard schreef:Wie kan mij helpen Ik zoek een vrouw die van de Kei Eilanden kwam, en die als dienstmeisje heeft gewerkt bij de gouverneur in Hollandia 1960-1961woonde ook in dok lima in een klein stenen huisje op een drie sprong Haar naam was dacht ik Johanna vermoedelijk nu getrouwd en haar achter naam is nu Sakil er zijn er veel in 1963 vertrokken naar Nederland misschien woont zij nu wel hier Ze was klein en had lang stijl haar,als je iets weet over haar mail me dan s.v.p.
Het is ook mogelijk dat ze nu in Sorong wonen
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Gezocht: Vrouw van de Kei Eilanden: Johanna? Sakil?

Bericht door Fijnard »

Ik zoek het e-mail adres van een of alle twee de zoons van de gouverneur van Ned, Nieuw Guinea in 1962 dhr,Pieter J Platteel misschien kan ik via een van hen aan de naam en adres van die vrouw van de Kei-eilanden komen. WIE HELP MIJ
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Gezocht: Vrouw van de Kei Eilanden: Johanna? Sakil?

Bericht door Fijnard »

Ben de maand dec.2011 naar Hollandia geweest en heb haar gevonden maar helaas ze was 10 jaar 2002 overleden en was begraven in Hollandia binnen wel haar man en kinderen ontmoet jammer
Plaats reactie