Saskia van Genderen

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Luud Baier
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 21:40

Saskia van Genderen

Bericht door Luud Baier »

10-6-2007 Wie weet waar Saskia van Genderen (Biak 1960-62) is ? In die jaren was zij een "beroemde" tennis-ster en haar familie woonde ergens op de hill. Ik zou graag weten hoe het haar in al die jaren vergaan is. Luud Baier (Shell Nieuw Guinea)
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Saskia van Genderen

Bericht door Johnny Bruininga »

Heb Saskia v.Genderen ontmoet bij de begrafenis van haar Moeder Maud op 20 sept 2006. Ik ken de Fam.v.Genderen van 1951 uit Hollandia(Motorpool) en daarna van Seroei uiteindelijk in Biak, De Vader Don was een Landbouw consulent Sakia moet in de buurt van Breda wonen ,en haar broers en zusters ook, maar waar percies weet ik niet. ik hoop dat je met je zoektocht succes mag hebben.GR
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Saskia van Genderen

Bericht door Jim Raat »

Paatje John, in Dok 8 anno 1957 woonde een zekere Max v Genderen, hij moet nu ongeveer 70 jaar oud zijn. Kent u hem ook en is hij misschien familie van Sakia v Genderen??? JR
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Saskia van Genderen

Bericht door Johnny Bruininga »

Jim Raat schreef:Paatje John, in Dok 8 anno 1957 woonde een zekere Max v Genderen, hij moet nu ongeveer 70 jaar oud zijn. Kent u hem ook en is hij misschien familie van Sakia v Genderen??? JR
Hey si Jungel Jim.... Mischien is die Max wel een broer van Don v.Genderen(de Vader van Saskia) eerlijk gezegd ik weet het niet. Voor jou veel Sterkte en ik duim voor Jou !!!! Paatje John
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Saskia van Genderen

Bericht door Jim Raat »

Paatje: Voor jou veel Sterkte en ik duim voor Jou !!!! Dank u wel Paatje, morgen (woensdag) moet ik bij de longmonteur komen en hoor de uitslagen. Ik houd u wel op de hoogte.Groetjes aan uw prin6 en een hele fijne dag saampjes! Aaaai seee joe sooeen!! grvJim
Gesloten