gezocht: Gerda Struick en Johan Flissaard

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Gesloten
Willy van Egmond
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 20:36

gezocht: Gerda Struick en Johan Flissaard

Bericht door Willy van Egmond »

26-5-2007 5:41:22 wie weet waar de onderstaande personen nu wonen en hoe ik met hun in kontakt kan komen. -johan(jootje)flissaard vriend uit dock 5 hollandia en zijn zus renie. 1959-1962 -gerda struick jeugdvriendin uit berg en dal hollandia 1950-53 bij voorbaat bedankt! willy van egmond
Peter Arends
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 21:37

Re: gezocht: Gerda Struick en Johan Flissaard

Bericht door Peter Arends »

1-6-2007 Hallo Willy, ik weet helaas niet waar Johan Flissaard (ook een vroegere vriend van mij uit Hollandia) nu woont. Heb hem ong. 40 jaar geleden voor 't laatst gezien in Groningen. Ik bezocht toen een disco waar hij als gitarist in een band optrad. Heb hem wel even gesproken en herinneringen opgehaald, maar toen moest hij weer het podium op en was ik vergeten zijn adres te vragen. Ik had toen eerlijk gezegd ook meer belangstelling voor 't vrouwelijk schoon om me heen. Heb hem daarna niet meer gezien helaas. peter arends
Jim van Pamelen
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 21:39

Re: gezocht: Gerda Struick

Bericht door Jim van Pamelen »

2-6-2007 Hee Willy van Egmond Als je echt wilt weten waar Johan Flissaard zich verstopt heeft moet je bij mij zijn : aangenaam, de naam is Jim van Pamelen en ik woon in Oss. Johan is de zoon van mijn vader's zus; in beter Nederlands is hij dus gewoon mijn volle neef ! Johan organiseert nog regelmatig (=éénmaal per jaar) een avondje waarop hij speelt met zijn band -allemaal nog uit de originele bezetting, zelfs de Stones hebben dat niet gepresteerd ! Ik ga hier echt niet Johan's adres verklappen want ik wil absoluut niet schuldig zijn aan een tsunami aan brieven/telefoontjes/mailtjes aan zijn adres, maar als je mij een mailtje stuurt komt alles goed : de webmaster van deze onvolprezen site heeft mijn gegevens (okee hoor Chris, Willy mag mijn email adres hebben). vriendelijke groet, Jim van Pamelen
Gesloten