Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
Wil Bakker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 sep 2008, 07:07
Locatie: Lelystad

Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Bericht door Wil Bakker »

Ik, Wil Bakker, heb in Ifar gewoond naast de fam. Janssen. Weet iemand waar die gebleven zijn?? bedankt alvast, Wil Bakker
ck2loni
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 31 okt 2011, 13:25

Re: Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Bericht door ck2loni »

Beste Wil, Mijn naam is Jan Jansen en wellicht bedoelt u ons gezin, toentertijd bestaande uit 7 kinderen en ouders. Wij hebben ook in Ifar gewoond, echter onze achternaam spel je met enkele s. Met vriendelijke groet, Jan Jansen.
Wil Bakker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 sep 2008, 07:07
Locatie: Lelystad

Re: Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Bericht door Wil Bakker »

Hallo Jan, ik weet niet of jij die fam Jansen bent die ik zoek, maar zo veel zullen er niet gewoont hebben in Ifar. Wij woonden tegen over het lab waar mijn vader werkzaam was. Wat ik mij kan herinneren van de fam Jansen zijn de namen van twee meisjes, Trees en Yvonne, we speelden veel met elkaar, woonden naast elkaar. dus of jij die fam bent, laat het me weten. groet Wil Bakker
YvonneJansen
Berichten: 2
Lid geworden op: za 19 nov 2011, 23:53

Re: Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Bericht door YvonneJansen »

Dag Wil, Mijn naam is Yvonne Jansen, en ik ben 'een van de Jansens' uit Ifar. Wij woonden tussen 1956-1959 (schat ik) inderdaad bovenaan een heuvel, met maar twee huizen, tegenover een laboratorium. Ik herinner me ook een broer van jou, Han, klopt dat? Na een verlofperiode in Nederland zijn we (via een korte periode in Hollandia) in Sorong gaan wonen. In juni 1962 zijn mijn moeder en de kinderen naar Nederland vertrokken, vader volgde later. Ouders zijn inmiddels overleden, evenals twee zussen, Rita en Trees. Hoe is het jullie vergaan? Ik hoor het graag! Vriendelijke groet, Yvonne Jansen
shirley14
Berichten: 7
Lid geworden op: do 11 aug 2011, 18:02

Re: Wie weet waar de Familie Janssen uit IFAR gebleven is?

Bericht door shirley14 »

Volgens mij ken ik Rita Jansen wel. Ze was dacht ik een vriendin van Conny Ruchtie. En ze zat vaak zondag's bij het zwembad van opa Ruchtie in Sentani. Groet, Shirley
Plaats reactie