op zoek naar Frits van Baal

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
toby
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:54

op zoek naar Frits van Baal

Bericht door toby »

Hallo! Ik ben op zoek naar het E mail adres van Frits van Baal. Kan iemand mij daaraan helpen? Zo ja, graag sturen naar mijn E mail adres, want ik vind dat forum gedoe zooo moeilijk Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
GripGrap
Berichten: 20
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 21:44

Re: op zoek naar Frits van Baal

Bericht door GripGrap »

Beste Toby, ik ken helaas niet het emailadres van Frits. Waar ik op wil reageren is dat je het forum zo moeilijk vindt en dat je daarom je emailadres neerschrijft. Dit laatste is onverstandig, want dat kan iedereen die een programma heeft om massaal emailadressen van het internet te plukken jouw emailadres aan zijn spambestand toevoegen. Dus les 1: plaats nooit openbaar je emailadres Les 2: een forum is niet moeilijk want je hebt ook dit bericht geplaatst. En als je lid bent en kunt plaatsen, dan kun je ook rechtsbovenaan "leden" aanklikken. Je kunt dan een lid opzoeken en een email versturen aan een ander lid, met een kopie aan jezelf. Zo eenvoudig is het dus. Groetjes GripGrap
toby
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:54

Re: op zoek naar Frits van Baal

Bericht door toby »

Dank je wel GripGrap voor je waarschuwing, maar ik hoop dat er geen rare mensen op deze site zitten die enge dingen doen met mijn mail adres. Toch ga ik proberen mijn adres er uit te halen, maar hoe??? Nogmaals dank en vriendelijke groet van Toby
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: op zoek naar Frits van Baal

Bericht door webmaster »

Toby emailadres is verwijderd. Reacties kunnen gestuurd worden via het forum. Klik op leden, zoek op Toby en klik op emailadres. mvgr. webmaster
Plaats reactie