Familie Beumer

Ben je op zoek naar iemand? Wie weet krijg je een reactie in dit forum van degene die je zoekt, of van iemand die hem of haar kent.
Plaats reactie
beumere
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 mei 2015, 15:31

Familie Beumer

Bericht door beumere »

Dag luitjes,

Ik ben de zoon van Henk Beumer. Mijn vader is in 2007 helaas overleden. Zijn verhalen over Kotabaroe heb ik veel gehoord. Hij heeft met zijn broer Jan het huis " Blue Moon" op de heuvel gebouwd. Jan had ook drie kinderen: Johan, Bea en Robbie. Ik ben erg benieuwd naar foto's en verhalen over mijn vader/familie.

U kunt mij ook mailen op beumere@gmail.com

Alvast bedankt.


Elroy Beumer
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Familie Beumer

Bericht door jeffreypieroelie »

Hallo Elroy, n.a.v. je oproep heb ik je een mail gestuurd, ook met een vraag betreft familie Beumer.
In januari 2005 had ik mail contact met Rob Griët over familie Beumer, misschien kan hij je meer vertellen. Rob Griët woont op Bali, Indonesië. Ik heb helaas geen contact gegevens van hem.
Vriendelijke groet, Jeffrey Pieroelie.
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Familie Beumer

Bericht door jeffreypieroelie »

Hi Elroy, hier nog 'ns 'n berichtje van me, maar kijk ook even in je mailbox. Mogelijk kan Rob Griët je verder helpen.

Helaas kan ik je dus niet blij maken met foto’s van Blue Moon en verhalen over de Beumers uit voormalig Kota Baroe. Ik reageer op je bericht omdat jij mij mogelijk kan helpen aan contact met Johan en Bea Beumer.

In Kota Baroe heb ik met beiden in de klas op de Europese Lagere School gezeten, zij zijn wat later naar de Algemene Lagere School gegaan nabij kamp Kay langs de weg naar Pantai Abe (Pantai ketjiel). Hun jonge broer Rob heb ik niet gekend. Nadat Johan en Bea naar de andere school gingen had ik ze nooit meer gezien.

Ik neem aan dat Brain Beumer je broer is, met hem had ik lang geleden (januari 2009) e-mail contact vanwege mijn zoek tocht naar Johan en Bea. Brain kon me helaas niet verder helpen met het contact. Door het grote leeftijdsverschil tussen Brain en Johan/Bea en de grote afstand tussen de verblijfplaatsen van jullie twee families zou het contact verwaterd zijn. Je ouders zouden kort na elkaar zijn overleden (2007) heb ik vernomen. Vader (Jan) van Johan, Bea en Rob overleed in 1981 of 1983 waarna jullie contact nog verder verwaterde. Ook kwam ik te weten dat hun stiefmoeder in Terneuzen woont (woonde?) en dat Rob ernstig ziek was (2009) aan wie de oudste broer van Brain (jij?) ‘ns een bezoek bracht. Woonde (woont) Rob Beumer in Sas van Gent?

Uit andere bron (januari 2005) wist ik het volgende, dat oom van Johan en Bea (jouw vader?) in Utrecht, Overvecht woonde nadat hij december 1962 in Den Dolder (gemeente Zeist) in pension zat.
Vriendelijke groet, Jeffrey Pieroelie
Plaats reactie