Chris Dessauvagie (Manokwari) op 31 juli 2016 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Chris Dessauvagie (Manokwari) op 31 juli 2016 overleden

Bericht door webmaster »

Chris Dessauvagie<br />2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
Chris Dessauvagie
2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
chrisdessauvagie3.jpg (111.13 KiB) 4060 keer bekeken
Ik ontving het volgende bericht:
Beste Chris,

Graag wil ik je op de hoogte brengen dat mijn vader Chris Dessauvagie zondagavond 31 juli jl. is overleden in Huize Patria - Nusantara te Bussum.
Mijn vader is 90 jaar geworden.

De condoleance is vrijdagavond 5 augustus 19.30 - 20.30 bij Uitvaartcentrum De Groot, Havenstraat 23-25 te Huizen NH.

Maandag 8 augustus om 13.00 uur is de herdenkingsdienst bij het Uitvaartcentrum, aansluitend de begrafenis. Naar zijn wens zal mijn vader bijgelegd worden in het graf van zijn oudste zoon op het Onze Lieve Vrouwe Kerkhof, Rademakerstraat 159 te Soesterberg.

Groetjes,
Kitty Dessauvagie
Ik wens zijn dochters en hun gezinnen veel sterkte met het verlies van hun vader, schoonvader en opa.
Chris P. van der Klauw, webmaster
Bewoners van Kampong Ambon, Manokwari<br />Puck Gùnthardt, Grace Ruitenbach, Lex Bounin, Henk Lapré, Hans Pòttger, Ilse Dessauvagie, Chris Dessauvagie, Kitty Dessauvagie, Maureen Dessauvagie, Dennis Kessler, Guus Lapré, ... Tanasale.<br />2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
Bewoners van Kampong Ambon, Manokwari
Puck Gùnthardt, Grace Ruitenbach, Lex Bounin, Henk Lapré, Hans Pòttger, Ilse Dessauvagie, Chris Dessauvagie, Kitty Dessauvagie, Maureen Dessauvagie, Dennis Kessler, Guus Lapré, ... Tanasale.
2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
chrisdessauvagie5.jpg (160.93 KiB) 4059 keer bekeken
Chris Dessauvagie en Kees Wagemakers<br />2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
Chris Dessauvagie en Kees Wagemakers
2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
chrisdessauvagie2.jpg (131.76 KiB) 4059 keer bekeken
Chris Dessauvagie en dochter Ilse<br />2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
Chris Dessauvagie en dochter Ilse
2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
chrisdessauvagie1.jpg (106.7 KiB) 4059 keer bekeken
Chris Dessauvagie met dochters Maureen, Kitty, en Ilse<br />2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
Chris Dessauvagie met dochters Maureen, Kitty, en Ilse
2010-10-10 Vogelkop Kumpulan - Oosterhout
chrisdessauvagie4.jpg (153.86 KiB) 4059 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Chris Dessauvagie (Manokwari) op 31 juli 2016 overleden

Bericht door webmaster »

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Xandra Sarens-Luking
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
kampongambon
Berichten: 9
Lid geworden op: do 14 aug 2008, 22:44

Re: Chris Dessauvagie (Manokwari) op 31 juli 2016 overleden

Bericht door kampongambon »

Met dit verlies valt wederom met veel respect en eerbied één van onze ouderen weg die bijgedragen heeft aan onze geschiedenis en ons huidig bestaan.
Een bestaan van wederom aanpassen en overleven, doch met behoud van de aandacht voor onze roots en de koestering van een stukje cultuur dat we nog steeds bij ons dragen.
Moge Chris in vrede rusten.
Familieleden en alle naasten gecondoleerd en veel sterkte.

Roy Hendrik
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Chris Dessauvagie (Manokwari) op 31 juli 2016 overleden

Bericht door webmaster »

Al zit ik het grootste deel van het jaar in Z-Frankrijk, vind ik het toch erg fijn om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van de Manokwarianen al is het niet altijd een vrolijk bericht.
Het stukje verleden zal zoals velen met mij niet meer uit het geheugen weg te poetsen zijn en gekoesterd worden al woon je in een ander werelddeel.
Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe bij de begrafenis van Chris Dessauvagie.

Groetjes,
Eline Wiersma
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie